Gå til innhold

Eksen har fått meg til å føle en type vei ang diverse klesplagg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

For en stund siden kom jeg meg ut av et forhold som var veldig manipulerende og mishandlende. Mye psykisk mishandling og grov fysisk mishandling.  

Fra vi startet å være sammen så måtte jeg ofte skifte på hva jeg hadde på meg av klær. Han ville jeg skulle være tildekket og ikke vise hud. Jeg viste jo ikke noe særlig til hud før heller, men kunne ha på meg en fin topp med liiitt utringning og ble kalt en hore og at jeg dermed likte å få oppmerksomheten til andre menn fordi jeg gikk som jeg gjorde. 

SÅ.. I går.. Var jeh og prøvde litt klær i butikken. Jeg fant mange fine topper, men som kunne vise hals og litt ned. Jeg synes de var veldig fine på meg, men endte opp med å ikke kjøpe de.. Da jeg tenkte "jeg kan jo ikke gå sånn her og se så horete ut med å vise hud". 

Nå har jeg vanskelig for å se hva som er for vulgært og gå med og hva som er "innafor"?  Er det innafor for en på 29 og gå med klær som viser litt utringning??

Anonymkode: 83a38...450

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 37 og har ofte utringning. Jeg dropper så dyp utringning at jeg risikerer at bh blir synlig.

Anonymkode: c8ea5...2b5

AnonymBruker
Skrevet

Hvem bestemmer hva som er innafor?

Anonymkode: a164c...2d7

AnonymBruker
Skrevet

Du hører fortsatt stemmen "til eksen" din inni deg. Jeg også hører eksen min kritisere meg inni meg. Men vi må jo bare innse at det er vår egen stemme. Vi må ikke slippe eksene våre inn i oss mer. Vi må ta makten tilbake!

Anonymkode: 24b83...5cd

• Liker 1
Skrevet

Det skal MYE til før en vanlig utringning blir vulgært. Selv om det viser littt kløft er det ikke vulgært, bare feminimt og kvinnelig. Jeg er helt sikker på at de plaggene du droppet var greie. Dra tilbake en dag og kjøp de du, og med det så øver du deg sakte men sikkert på å løsrive deg fra disse påførte tankene. Han var jo ute etter å psyke deg ned og ha kontroll på deg på en veldig stygg måte. Bruk det du vil og kjenn på friheten kvinne, du er vakker og fri 🤩🤗

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok helt vanlig for damer med litt utringning på topper og kjoler. Man kan jo allikevel unngå dyp utringning, slik som viser kløft. Når det gjelder exen din, så var det vel sjalusien hans som snakket. Han var livredd for at du skulle vekke interesse hos andre menn. Han hadde jo oppdaget deg som et seksuelt vesen og var vel klar over at andre menn kunne bli interessert også. Selv så har jeg begynt å gå med lave sko fordi mannen min ikke kan fordra lyden av klakking av høye hæler, i alle fall så lenge jeg går sammen med ham. LOL ( nevner det Selv om det ikke har noe med seksualitet å gjøre)

Anonymkode: 3f5c4...d01

Skrevet

Det er din kropp, Kle deg i det du ønsker og som du føler deg fin i ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det helt likedan. Han fortalte meg at det jeg hadde på meg var for kort eller for mye utringning, så jeg sydde kjolene mine, kastet masse, og hadde alltid han i tankene når jeg shoppet. Nå er det tre år siden det ble slutt, men det henger fortsatt i meg. Jeg er sjelden ute på byen ol. men første gangen jeg var ute med ei venninne og kunne pynte meg slik JEG ville, var skikkelig befriende🤩

Anonymkode: 48e5e...ecd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...