AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Del Skrevet 9. mars 2024 Hvis man gjennomfører trafikalt grunnkurs, og tar ett par andre ting for eksempel mørke-kjøring eller lang-kjøringen. Pluss en haug med kjære-timer. Men så er man nødt til å flytte for å studere eller arbeide en helt annen plass, og kan ikke ta flere timer sammen med den kjøre-skolen man gikk ved tidligere. Kan den nye skolen man begynner ved se hvor mange timer man allerede har gjennomført, elle rom man har gjennomført glatt-kjøring eller andre ting? Anonymkode: a7988...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 9. mars 2024 #2 Del Skrevet 9. mars 2024 De kan ikke se hvor mange timer du har tatt men de trinnvurderingene du har bestått som kjøreskolen har lagt inn i systemet teller, så da er det viktig å passe på at kjøreskolelæreren faktisk har krysset godkjent på alle de trinnene vedkommende kan godkjenne i det elektroniske systemet i forhold til hvor langt du har kommet i opplæringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 9. mars 2024 #3 Del Skrevet 9. mars 2024 Trinvurderingene ska ligge inne. Så ska være fult mulig å bytte. Tantebarn her måtte bytte og der ble det til at nye kjøreskole snakket med den gamle kjøreskolen. Bare for litt oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 18. mars 2024 #4 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 9.55): Hvis man gjennomfører trafikalt grunnkurs, og tar ett par andre ting for eksempel mørke-kjøring eller lang-kjøringen. Pluss en haug med kjære-timer. Men så er man nødt til å flytte for å studere eller arbeide en helt annen plass, og kan ikke ta flere timer sammen med den kjøre-skolen man gikk ved tidligere. Kan den nye skolen man begynner ved se hvor mange timer man allerede har gjennomført, elle rom man har gjennomført glatt-kjøring eller andre ting? Anonymkode: a7988...4e7 Alt obligatorisk sendes inn til Statens Vegvesen. Du kan logge inn på vegvesen.no og se på Min Side under "Status mine søknader" om det er blitt sendt inn. Jeg kan ikke se ikke-obligatorisk opplæring, men noen elever har med seg utskrift av opplæringskort, men jeg har sjeldent behov for å se dem. I små byer kan det hende læreren sjekker med forrige lærer, strengt talt ikke lov men det forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå