AnonymBruker Skrevet 9. mars #1 Del Skrevet 9. mars Ok, så har en utbrent person grunnet ro og harmoni igjen ved å kaste alt fra seg og bli buddhist munk. Ja det er jo fint, det er jo mye visdom i at vi er overarbeidet og stress dreper og gjør livene våre miserabelt. At våre liv i dag og stresset vi er under er ikke bra for oss. Ja flott! Men! Hvem er det som kan gjøre dette? Alle kan ikke bli buddhist munker, spesielt ikke kvinner. Blir vi alle buddhist munker er det vel ingenting i samfunnet som går fremover. Anonymkode: 22dd1...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #2 Del Skrevet 9. mars Det er et interessant poeng at hvis han blir buddhist munk og lever av almisser så er det en viss cred Hvis han blir sittende inne og se på tv-shop og leve på trygd så blir han fordømt Poenget mitt er altså at samfunnet vurderer uvirksomhet forskjellig. Jeg har ikke sagt noe om hva jeg personlig mener om de to livsvalgene. Anonymkode: d5117...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 9. mars #3 Del Skrevet 9. mars De er ikke late, de oppsøker meditasjon for å kunne finne ro med å ikke kunne yte like mye som de gjorde før de ble utbrent. En person som er utbrent vil som regel gjerne fortsatt yte noe, gjøre noe nyttig, gjerne jobbe fordi det er det som har gitt belønningssenteret stimuli før personen ble utbrent, da må de finne måter å få belønningssenteret til å godta den nye rolige livsstilen på og da er meditasjon ofte en god løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå