Gå til innhold

4pets pro hundebur, på vei ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen i dyrebutikk/ nettbutikk og lignende vet om 4pet pro- burene er på vei ut? (Tidligere Herkules).
Kommer det eventuelt noe tilsvarende inn?

Synes det er fryktelig dårlig utvalg rundt omkring.
Er bare Variocage å finne, de har ikke ben, så til oss med nedsenket bagasjerom funker disse veldig dårlig. Ser det er noen som har dør plassert lengre oppe, men det finnes ikke i dobbeltbur som trengs her. 

Vet det finnes andre bur enn disse, men ønsker et bur som har gjort det bra i kollisjonstester.

Sett på Finn, etter brukte 4pets, men finnes ikke annonse for mitt område.

Noen som har noen alternative merker som er like sikre som 4pets pro og Variocage?

Anonymkode: 0a932...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får 4pet burene både på Musti og Felleskjøpet. Akkurat nå er det 15% rabatt på de på Felleskjøpet. 

Av andre merker så har jeg sansen for Artfex. Hatt et før. Holdbart og ikke skranglete. Låsbart. De er kollisjonstest og har nødutgang bak. Solgte mitt kun pga at vi økte antall hunder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felleskjøpet har 4pets eco, og nå er de på tilbud også. Forskjellen mellom eco og pro er bare låsen.

Anonymkode: 05583...03e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felleskjøpet ja, det har jeg ikke tenkt på! 
Takk til dere begge!

Ser det ligger på nett, både på Felleskjøpet og Musti, har bare vært i fysiske butikker og kikket jeg. 

Supert, tommel opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elfy skrev (1 time siden):

Felleskjøpet ja, det har jeg ikke tenkt på! 
Takk til dere begge!

Ser det ligger på nett, både på Felleskjøpet og Musti, har bare vært i fysiske butikker og kikket jeg. 

Supert, tommel opp!

Jeg syns stort sett de har lite inne i butikk. Det er vel kanskje lite salg der, de fleste bestiller muligens på nett. 

Anonymkode: 43702...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke noe dyrere å få bygd bur på mål til bilen av de firmaene som gjør sånt enn å kjøpe mindre optimale løsninger. Jeg trodde vario laga dobbeltbur til biler med lasteterskel, det gjør de vist ikke, sjekka mim.se

Anonymkode: 408ed...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

det er ikke noe dyrere å få bygd bur på mål til bilen av de firmaene som gjør sånt enn å kjøpe mindre optimale løsninger. Jeg trodde vario laga dobbeltbur til biler med lasteterskel, det gjør de vist ikke, sjekka mim.se

Men det er stort sett bare Herkules og Variocage som er konstruert for at hunden skal overleve en eventuell kollisjon. Andre bur er hovedsakelig for passasjerenes sikkerhet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men det er stort sett bare Herkules og Variocage som er konstruert for at hunden skal overleve en eventuell kollisjon. Andre bur er hovedsakelig for passasjerenes sikkerhet.

Har du tatt en god kikk på de skikkelig mållaget? Hvorfor skal fx Trønderburet eller Kela være verre for hunden enn et Herkules-bur ved en kollisjon? De splintrer ikke de heller. Jeg bare lurer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har du tatt en god kikk på de skikkelig mållaget? Hvorfor skal fx Trønderburet eller Kela være verre for hunden enn et Herkules-bur ved en kollisjon? De splintrer ikke de heller. Jeg bare lurer. 

Herkules er i alle fall konstruert sånn at aluminiumrammen trykkes sammen til en mindre boks ved sammenstøt, som gir hunden best mulig sjanse for å overleve. Det går ikke i stykker slik som andre bur gjør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...