AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Vi møttes ute for en mnd siden, han kom fort bort til meg og vi pratet lenge. Etter det havnet vi på nachspiel og mistet han etter det. Han ble ikke med meg hjem eller omvendt. Etter det har vi hatt flere turer og han har blitt med meg hjem, vi har kun kysset og ikke annet. Igår kveld kom han hjem til meg etter han hadde vært på fest, vi lå sammen i sengen- han er fortsatt i senga mi. Men så full som han var ville jeg ikke rote med han. Hvor lenge bør jeg holde på å ikke ha sex med han? Han nevner hvor pen jeg er, sagt til alle vennene sine at vi skal ut å spise ikveld og de ville treffe meg. Er det oppriktig interesse eller et håp om et ligg? Føler jeg er streng når det gjelder sex, jeg skal absolutt ikke ha før det føles riktig😉 K 35 Anonymkode: 17a35...271
GrønnNellik68 Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi møttes ute for en mnd siden, han kom fort bort til meg og vi pratet lenge. Etter det havnet vi på nachspiel og mistet han etter det. Han ble ikke med meg hjem eller omvendt. Etter det har vi hatt flere turer og han har blitt med meg hjem, vi har kun kysset og ikke annet. Igår kveld kom han hjem til meg etter han hadde vært på fest, vi lå sammen i sengen- han er fortsatt i senga mi. Men så full som han var ville jeg ikke rote med han. Hvor lenge bør jeg holde på å ikke ha sex med han? Han nevner hvor pen jeg er, sagt til alle vennene sine at vi skal ut å spise ikveld og de ville treffe meg. Er det oppriktig interesse eller et håp om et ligg? Føler jeg er streng når det gjelder sex, jeg skal absolutt ikke ha før det føles riktig😉 K 35 Anonymkode: 17a35...271 Det siste du skrev. Hvis du ikke får noe klare svar ved kommunikasjon så fortsett å være streng på sex’en. Se hvordan det går ute i kveld og spise osv. 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 Unnskyld meg, men er ikke du 35 år gammel? Burde ikke du klare å gjette deg til hvor han står siden du tross alt kjenner han, har tilbragt tid med han, delt seng med han, snakket med han osv osv.. Gud bedre altså. Er det helt umulig å ha selvstendige meninger eller må man konferere med andre hver gang man lurer på noe eller skal ta en beslutning. Anonymkode: cd06f...9f4 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Unnskyld meg, men er ikke du 35 år gammel? Burde ikke du klare å gjette deg til hvor han står siden du tross alt kjenner han, har tilbragt tid med han, delt seng med han, snakket med han osv osv.. Gud bedre altså. Er det helt umulig å ha selvstendige meninger eller må man konferere med andre hver gang man lurer på noe eller skal ta en beslutning. Anonymkode: cd06f...9f4 Uansett alder kan man gå på idiotiske blamer, selv 50åringer går på denne smellen. Noen er ute etter sex, andre ikke. Det å lese om mannen er intr I sex eller meg er HELT umulig. Hvordan skal man forholde seg til et svar som er uekte for eks? Hvis vi spør menn hva de vil, vil de ytterst få si at de kun er ute etter et ligg. Klart jeg sikkert vil få lyst på han etterhvert, men ingenting er vel mindre sjarmerende enn en full mann liggende i senga. Han hadde veldig lyst igår kveld, men trenger ikke å bli sett på som en player av den grunn. Anonymkode: 17a35...271
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 GrønnNellik68 skrev (11 minutter siden): Det siste du skrev. Hvis du ikke får noe klare svar ved kommunikasjon så fortsett å være streng på sex’en. Se hvordan det går ute i kveld og spise osv. Takk for svar ! 😃 Anonymkode: 17a35...271
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #6 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uansett alder kan man gå på idiotiske blamer, selv 50åringer går på denne smellen. Noen er ute etter sex, andre ikke. Det å lese om mannen er intr I sex eller meg er HELT umulig. Hvordan skal man forholde seg til et svar som er uekte for eks? Hvis vi spør menn hva de vil, vil de ytterst få si at de kun er ute etter et ligg. Klart jeg sikkert vil få lyst på han etterhvert, men ingenting er vel mindre sjarmerende enn en full mann liggende i senga. Han hadde veldig lyst igår kveld, men trenger ikke å bli sett på som en player av den grunn. Anonymkode: 17a35... Jaha... Det spiller da ingen rolle. Det er ingen her som kjenner denne mannen som ts refererer til. Alle meninger vi har er i beste fall ren gjetning. Ingenting annet. I motsetning til ts som faktisk har kjennskap til denne mannen. Det må da være mulig å stole på seg såpass at man forstår at helt ukjentes meninger ikke bør ha noen betydning.. Anonymkode: cd06f...9f4
miss summers Skrevet 9. mars 2024 #7 Skrevet 9. mars 2024 Han kom hjem til deg i fylla. Han vil ha seg. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #8 Skrevet 9. mars 2024 Noen har bare lyst på sex og noen har lyst på sex og forhold. Til felles er at de aller fleste vil ha sex og det er umulig å si på forhånd om det er mer enn bare sex her. Til og med menn som venter med sex fordi de ønsker forhold kan finne på å ombestemme seg og si det ikke var ett forhold med akkurat deg de ville ha. Så vi kan ikke si hva han ønsker, men du kan snakke med han om det og se om handling og ord møtes over tid. Anonymkode: b9e55...659
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #9 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi møttes ute for en mnd siden, han kom fort bort til meg og vi pratet lenge. Etter det havnet vi på nachspiel og mistet han etter det. Han ble ikke med meg hjem eller omvendt. Etter det har vi hatt flere turer og han har blitt med meg hjem, vi har kun kysset og ikke annet. Igår kveld kom han hjem til meg etter han hadde vært på fest, vi lå sammen i sengen- han er fortsatt i senga mi. Men så full som han var ville jeg ikke rote med han. Hvor lenge bør jeg holde på å ikke ha sex med han? Han nevner hvor pen jeg er, sagt til alle vennene sine at vi skal ut å spise ikveld og de ville treffe meg. Er det oppriktig interesse eller et håp om et ligg? Føler jeg er streng når det gjelder sex, jeg skal absolutt ikke ha før det føles riktig😉 K 35 Anonymkode: 17a35...271 Du er 35 år, du skjønner vel at ingen er synske her, du må rett og slett ta på deg voksen trusene og ta en prat med han hvis du skal få svar på hva han er ute etter. Anonymkode: d99d6...15f 2
Northwy Skrevet 9. mars 2024 #10 Skrevet 9. mars 2024 Etter svært kort tids bekjentskap er han i sengen din i fylla. Han er ute etter sex. Jeg vil si at her er det ikke «helt umulig» å se hva han er ute etter. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #11 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi møttes ute for en mnd siden, han kom fort bort til meg og vi pratet lenge. Etter det havnet vi på nachspiel og mistet han etter det. Han ble ikke med meg hjem eller omvendt. Etter det har vi hatt flere turer og han har blitt med meg hjem, vi har kun kysset og ikke annet. Igår kveld kom han hjem til meg etter han hadde vært på fest, vi lå sammen i sengen- han er fortsatt i senga mi. Men så full som han var ville jeg ikke rote med han. Hvor lenge bør jeg holde på å ikke ha sex med han? Han nevner hvor pen jeg er, sagt til alle vennene sine at vi skal ut å spise ikveld og de ville treffe meg. Er det oppriktig interesse eller et håp om et ligg? Føler jeg er streng når det gjelder sex, jeg skal absolutt ikke ha før det føles riktig😉 K 35 Anonymkode: 17a35...271 Hehe. Nei. Man vet jo aldri. Men man kan styre det litt selv da. Lat som at du er i en sånn Aron Spelling serie, så skal du se gutta få fart på seg. De liker sånt. Anonymkode: 116df...a7c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #12 Skrevet 9. mars 2024 Møtes dere kun når dere har drukket eller edru også? Anonymkode: 57a5d...810
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #13 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi møttes ute for en mnd siden, han kom fort bort til meg og vi pratet lenge. Etter det havnet vi på nachspiel og mistet han etter det. Han ble ikke med meg hjem eller omvendt. Etter det har vi hatt flere turer og han har blitt med meg hjem, vi har kun kysset og ikke annet. Igår kveld kom han hjem til meg etter han hadde vært på fest, vi lå sammen i sengen- han er fortsatt i senga mi. Men så full som han var ville jeg ikke rote med han. Hvor lenge bør jeg holde på å ikke ha sex med han? Han nevner hvor pen jeg er, sagt til alle vennene sine at vi skal ut å spise ikveld og de ville treffe meg. Er det oppriktig interesse eller et håp om et ligg? Føler jeg er streng når det gjelder sex, jeg skal absolutt ikke ha før det føles riktig😉 K 35 Anonymkode: 17a35...271 Er vel et rødt flagg at du poster dette spm. i det hele tatt🤔 Anonymkode: 9df2e...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå