Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det må bety at hun synes jeg ser stygg ut skallet, men alle andre synes man skal fjerne håret så fort det blir antydninger til tynt. Alt jeg gjør blir feil

Anonymkode: 5e98f...f75

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det må bety at hun synes jeg ser stygg ut skallet, men alle andre synes man skal fjerne håret så fort det blir antydninger til tynt. Alt jeg gjør blir feil

Evt at hun ikke synes du er stygg med måne?

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør akkurat som du selv vil med håret, men kan det hende det er noe med hodeformen din som gjør at det vil se litt rart ut uten hår? Flatt bakhode, eggformet skalle, eller noe slikt? Mange kvinner vil være svært forsiktige med å si slikt rett ut, fordi de ikke ønsker å påføre den de er glad i komplekser. Da er det lettere å si "Jeg synes du skal beholde håret, kjære".

Anonymkode: 9a9ce...74a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du gjør akkurat som du selv vil med håret, men kan det hende det er noe med hodeformen din som gjør at det vil se litt rart ut uten hår? Flatt bakhode, eggformet skalle, eller noe slikt? Mange kvinner vil være svært forsiktige med å si slikt rett ut, fordi de ikke ønsker å påføre den de er glad i komplekser. Da er det lettere å si "Jeg synes du skal beholde håret, kjære".

Det er det jeg tenker nå 

Maleficenta skrev (2 timer siden):

Evt at hun ikke synes du er stygg med måne?

Hvorfor er det så mange damer som reagerer på noe som er helt naturlig? Jeg vil føle meg attraktiv for flere enn kjæresten 

Skrevet

Du gjør selvsagt det DU vil?

Jeg er dame og hadde ikke latt mannen min diktere hårsveisen min.

AnonymBruker
Skrevet

Du gjør som du vil. Det er ditt hår og ditt hode. 

Anonymkode: d89a6...e70

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke brydd meg nevneverdig om hvordan mannen er på håret. Han kan ha hanekam om han vil. Jeg tror likevel jeg ville sagt «jeg synes du er fin med hår» hvis han spurte om han burde fjerne alt pga måne. Ikke fordi det er viktig for meg, men fordi jeg ville trodd han ønsket bekreftelse fra meg på at jeg ikke synes det gjør noe om han har måne. 

Anonymkode: 94ab9...6e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er det jeg tenker nå 

Du gjør som du vil. Du kan velge å tro hun synes du er stygg uten hår, eller pen med hår. Jeg vet hva jeg hadde fått best følelse av og valgt.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er det så mange damer som reagerer på noe som er helt naturlig? Jeg vil føle meg attraktiv for flere enn kjæresten 

Det er ikke sikkert så mange tenker på det. De fleste tenker ofte mest på seg selv. Dessuten virker det som det er du som reagerer mest. Jeg skjønner at du vil føle deg vel, det gir positiv selvtillit og godt humør, men hvis mannen ville være attraktiv for andre, hadde jeg reagert. Jeg ville da følt at han bare tok til takke med meg til han fant noe bedre. Nei, gjør det som gjør at du føler deg vel med deg selv, ikke det som gjør at andre blir tiltrukket av deg når du er i forhold.

Anonymkode: b383f...874

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er det jeg tenker nå 

Det er bare sånn det er, og ikke noe som er eksklusivt kvinnelig å reagere på. Grått hår er naturlig, men ikke akkurat noe flertallet av menn synes er det flotteste alternativet på en kvinne. Kjønnshår er helt naturlig, men allikevel en dealbreaker for mange menn.

Det er helt fair å foretrekke andre hårfarger enn grått hos kvinner, eller foretrekke menn med hår på hodet. Mye er smak og behag, men så har du også tilfeller hvor personen rent objektivt ikke kler grått hår eller hårfri skalle. Det er opp til hver enkelt av oss om vi ønsker å gjøre noe med det (farging/hårtransplantasjon/hentesveis), eller akseptere at det ser ut som det gjør. Håret er jo uansett ikke din viktigste kvalitet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville foretrukket litt måne fremfor at han tar alt oppå. Hår er mer sexy.

Anonymkode: 843b0...c52

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Måne er mye bedre enn skallet. Ikke rart hun foretrekker det.

Anonymkode: 16253...943

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Måne er mye bedre enn skallet. Ikke rart hun foretrekker det.

Anonymkode: 16253...943

Helt uenig. Menn med måne ser 20 år eldre ut med måne enn med barbert hode.

Anonymkode: cca05...a12

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Syntes du skal gjøre det du føler deg best med. 

Måne eller skalla syntes jeg ikke gjør noe. Helt vanlig at det skjer hos menn.

Mulig dama di ikke er helt vant ennå. Så tenker at du får ta en liten prat med henne om at det flles bedre for deg å ta vekk håret om du går for det.

Litt uting dette at menn ikke skal legge seg opp i damenes utseende men at de legger seg opp i menn sitt utseende.

Jeg og mannen sier hva vi syntes best til hverandre.  

Han liker meg best med langt hår. Men jeg klipper det om jeg føler det dritt og i veien.  Hvis det får meg til å føle litt bedre

Anonymkode: 7729f...3bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk synes ulike ting. Kommer også an på håret og hodeformen. Jeg er glad kjærestens snauer alt, for det lille håret han har igjen vokser litt klattvis og tynt (litt som at han har brannskade på hodet på et vis). Mens faren min som har måne, har mye og tjukt hår, så det ser ikke rart ut at han beholder det. 

Anonymkode: 7db48...c2e

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta hårtransplantasjon?

Anonymkode: a8b52...c14

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ta hårtransplantasjon?

Skallet er ikke pent synes jeg og personlig. 

Anonymkode: e60bd...790

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 7.55):

Det er det jeg tenker nå 

Vet ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...