Gå til innhold

Statist.no og liknende - gutt 6,5 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen anbefalinger? Vil at sønnen min skal prøve seg som statist evt stemme i filmer osv, noen småroller eller liknende. Han er 6,5 år. Hvordan er statist.no? Andre sider som er liknende eller bedre? Steder man ikke nødvendigvis må bo i Oslo? Eller har det ikke noe å si om man ikke bor i Oslo? Bor i vestby.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg arbeider som frilans skuespiller og har gjort dette i mange år. Det er ikke bare bare å få slike jobber/oppdrag uten å ha nettverk og kjenne noen. Det aller meste av casting foregår nemlig gjennom nettverk og kontakter. Kjenner du eller noen i nettverket rundt deg ville jeg utnyttet dette :)  Man må virkelig komme gjennom nåløye etter nåløye og det er ikke lett. 

Statist.no og stagePool.com er nettsider hvor det blir lagt ut oppdrag. Oppdragene vil være veldig varierende og det er ikke alltid det annonseres etter barn der. Men absolutt verdt å se og forsøke! Vil også anbefale å sjekke ut og melde seg inn i noen av de hundre auditiongruppene på facebook - min erfaring er at det er noe lettere der. 

Anonymkode: 3eba4...2ba

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen vår har vært på statist.no i ca to år nå. Han har et så stort ønske om å bli artist og elsker å ha show. Ikke fått noen forespørsler, så det handler nok om at man må være temmelig oppsøkende eller kjenne noen ja 😊

Anonymkode: e3488...0c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...