AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #1 Skrevet 8. mars 2024 Inspirert av " Ris på rumpa ". Er det noen av dere kvinner som liker facesit? Hva gjør du når du sitter der? Anonymkode: d30ef...2cc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 Nei. Vanskelig å nyte da. Skjønner at menn vil det, mitt som at noen damer vil bli knulla i munnen. Men det gir meg, og de fleste, lite nytelse fordi vi ikke slapper av. Å ligge er langt bedre. Anonymkode: 3e108...90d 3
Frkego Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 Jeg nyter det. Både for at det er fysisk godt og for "makta" det gir meg. Også er det noe mannen elsker, så det gjør det ekstra tennende. Noen ganger grinder jeg forsiktig på ansiktet hans og andre ganger står jeg rolig og lar han jobbe. Enkelt å bruke musklene i den stillingen så jeg får orgasme lett. Den blir ikke så lang da den kveles litt av at jeg ikke får slappet av helt, det er vel eneste minuset. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 Liker det ikke i det hele tatt, finner ikke roen der Anonymkode: cc474...f58 3
Bamseklemmer Skrevet 9. mars 2024 #7 Skrevet 9. mars 2024 Facesitting bør være tennede for begge.. Jeg tenner på at hun tenner på det jeg elsker mest.. det tenner oss voldsomt. Det som virkelig er godt er jo smaken.. resten av det som blir gjordt er jo svært tennende, for det er jo også deilig å være grensesprengende kåt.. Det er deilig og tennede selv om hun er hardhendt.. for å se at hun er like kåt og gnikker seg. Orgasme ansiktet er også det vakreste jeg ser.. så facesitting er midt i 🎯
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #11 Skrevet 9. mars 2024 Jeg kan godt være med på det fordi det er pirrende og jeg liker også den følelsen av makt da, men særlig nytelse gir det meg ikke da jeg ikke får slappet av i den stillingen. Anonymkode: 49efd...a32 1 1
Gjest Medelsvensson Skrevet 9. mars 2024 #12 Skrevet 9. mars 2024 Da vi var yngre, kunne kona onanerer på ansiktet mitt. Hun fikk raskt orgasme av det. Jeg har heldigvis lært meg å svømme under vann. Jeg var ikke veldig begeistret, men siden hun nøt deg, likte jeg det også. Nå ønsker hun ikke lenger oralsex overhodet, noe jeg synes er dumt.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #13 Skrevet 9. mars 2024 Det viktigste kriteriet for at jeg skal kunne få orgasme er at jeg slapper helt av, både mentalt og fysisk. Derfor er det umulig for meg å komme i 69, eller hvis jeg sitter på ansiktet hans. Begge er stillinger som ikke gir meg noenting. Anonymkode: 78731...2a9 1 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #14 Skrevet 9. mars 2024 Frkego skrev (1 time siden): Jeg nyter det. Både for at det er fysisk godt og for "makta" det gir meg. Også er det noe mannen elsker, så det gjør det ekstra tennende. Noen ganger grinder jeg forsiktig på ansiktet hans og andre ganger står jeg rolig og lar han jobbe. Enkelt å bruke musklene i den stillingen så jeg får orgasme lett. Den blir ikke så lang da den kveles litt av at jeg ikke får slappet av helt, det er vel eneste minuset. Følelsen av makt er interessant. Når man lekesloS og setter seg slrevs kan man ko ha et snev av det, men ikke helt likt vel? Anonymkode: d30ef...2cc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #15 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Følelsen av makt er interessant. Når man lekesloS og setter seg slrevs kan man ko ha et snev av det, men ikke helt likt vel? Anonymkode: d30ef...2cc Den følelsen kan man få bare ved å se på noen.. Når jeg har han i min hule hånd så og si.. Jeg liker følelsen av at han er min og gjør som jeg sier om jeg ber om det. Fordi han vil glede meg. Det er makt. Anonymkode: 49efd...a32 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #16 Skrevet 9. mars 2024 Liker å sitte på han i retning kroppen. Kan være naken slik at han slikker meg, eller med klær på. Tar jo også pusten hans. Liker følelsen av dominans det gir og å være på topp og i kontroll. Anonymkode: 50457...e76 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #17 Skrevet 9. mars 2024 Nei, ingen nytelse i det. Anonymkode: 992aa...5b8 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #18 Skrevet 9. mars 2024 Nei. Redd jeg skal kvele han. Jeg er en veldig stor dame. Anonymkode: 11280...7bc 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #19 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei. Redd jeg skal kvele han. Jeg er en veldig stor dame. Anonymkode: 11280...7bc Det behøver du ikke være, han dør lykkelig da i det minste😄 men helt seriøst, det går greit selv om du er veldig stor. Du merker det om han trenger luft😊 Anonymkode: 49efd...a32
myMa Skrevet 9. mars 2024 #20 Skrevet 9. mars 2024 Jeg liker det fordi jeg vet at han elsker det. Særlig hvis han i tillegg er bundet fast. (Vi avtaler hva han skal gjøre for å si stopp). Men jeg kan ikke slappe av godt nok til å få orgasme i den stillingen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå