pusepus Skrevet 8. mars 2024 #1 Skrevet 8. mars 2024 Jeg gikk på keto diett for noen år siden å det gikk veldig bra. I fjord så jeg at jeg hadde lagt på meg litt å startet på en runde til. Jeg holdt meg unna alt i spiste omtrent 0 karbohydrater å magen var tom. Jeg fant ut at monster white hadde 5 karbohydrater å hev i meg en boks. Jeg måtte på do rett etter jeg bæsjet rett ned i doen men det var faktisk bæsj på både rumpe baller og oppå dass lokket . Ikke spør hvodan det er mulig men det spruta godt.
Gjest Lurven Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 Og/å er brukt feil, dessuten heter det i fjor
Gjest No1*No1 Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 Jeg hadde diaré i går. Tror jeg spiste en litt dårlig thai curry. 😔🤢
Frøkenfryden Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 Lurven skrev (9 minutter siden): Og/å er brukt feil, dessuten heter det i fjor 👍Og rumpeballer i ETT ord. Orker ikke rumper som baller på seg ass😳
Gjest Lurven Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): 👍Og rumpeballer i ETT ord. Orker ikke rumper som baller på seg ass😳 Nei fysj. Dasslokket er vel også et ord
Phoenix Heart Skrevet 9. mars 2024 #7 Skrevet 9. mars 2024 (endret) Feil tråd Endret 9. mars 2024 av Freyja Valkyrie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå