Smørblomsten Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Hva er forskjellen på hårvoks og paste? "Ser" jo likt ut - men er vel en viss forskjell siden de finnes begge to!?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #2 Skrevet 3. februar 2006 Jeg bruker bare paste. Voks gjør jo håret mye stivere, og brukes for å lage mer ekstreme frisyrer. Jeg bruker det bare sammen med lotion for å samle krøllene og gi dem litt spenst.
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 Voks er jo mye fetere, og i hvertfall ikke noe for den som ikke har veldig kort hår, eller ekstremt tykt hår.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #4 Skrevet 4. februar 2006 Som de andre har sagt - voks er fetere, og håret blir gjerne stivereog blankere. Jeg bruker paste fordi det er mer matt, og jeg trenger litt hold - men med voks ser det bare fett og ekkelt ut!
Ginen Skrevet 4. februar 2006 #5 Skrevet 4. februar 2006 Voks er bra for å "stive opp" hele håret. Paste er bra for å definere enkelte partier, for eksempel luggen, detaljer i klippen og i tuppene. Liker godt paste jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå