Gå til innhold

Fortsetter de fleste menn å "kikke" på Tinder selv om man har datet over lang tid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette gjelder også kvinner kanskje.. men jeg har inntrykk av at de fleste fortsetter å sveipe selv om man egentlig har noe på gang, til og med når man har tatt eksklusive-praten... Blir det en avhengighet??

Jeg logger ut med en gang jeg har gitt noen en sjans, og fokuserer alltid på en av gangen. Det begynner vel å bli gammeldags 😔

Anonymkode: 80411...d41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvis man vet at man vil date personen og gå inn i et forhold, så er det normalt å slette den. Ville blitt skeptisk om h*n jeg datet holdt på slik..

Anonymkode: 5d482...1c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så uheldig at jeg respekterer andre mennesker så jeg holder på med kun en dame av gangen selv om det kun gjelder første avtalt date.

Anonymkode: 0f034...880

AnonymBruker
Skrevet

Kan sikkert bli det. Anbefaler deg å prøve å unngå sånne menn, du kan jo finne noen som ikke er avhengig av tinder. 

Anonymkode: 6037b...877

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

«Min» gjør i hvert fall det, har datet i fem mnd. Vi har ikke tatt eksklusivpraten, men jeg skjulte profilen min og sluttet å sveipe etter første date. Jeg gikk inn og sjekket innimellom om det hadde kommet melding fra gamle matcher (skrudd av notifikasjoner) og så at han hadde endret profilen litt i starten.

Logget inn for et par uker siden igjen og så at han hadde fjernet alderen sin (han er godt voksen men ser en del yngre ut). Han klager veldig på mye å gjøre og vi sees kun et par dager i mnd. (begge har barn på mellomtrinnet 50/50), nå lurer jeg på om han har en fast dag per dame i friukene 😄 Han dukket også plutselig opp på en av disse «Are we dating the same guy?» sidene. 

Jeg hadde et 6 mnd. gullabo. med noen få dager igjen så jeg åpnet profilen og sveipet litt i forrige uke. Masse matcher men svært få aktuelle, skal muligens på én date, litt på trass.

Nå har abo. gått ut og jeg har skjult profilen igjen. Jeg burde vel tatt en prat, men han er hyggelig å henge med, han dropper vel ut på et eller annet punkt om han finner noen han vil være seriøs med. Han er en del eldre så jeg er litt på gjerdet selv. 

Jeg orker ikke Tinder lenger, men har noen gamle flammer jeg chatter litt med, så får han bare holde på 😝 Helt greit å være travel, men om det er fordi han dater flere mister jeg engasjementet.

Anonymkode: e9373...bf7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

«Min» gjør i hvert fall det, har datet i fem mnd. Vi har ikke tatt eksklusivpraten, men jeg skjulte profilen min og sluttet å sveipe etter første date. Jeg gikk inn og sjekket innimellom om det hadde kommet melding fra gamle matcher (skrudd av notifikasjoner) og så at han hadde endret profilen litt i starten.

Logget inn for et par uker siden igjen og så at han hadde fjernet alderen sin (han er godt voksen men ser en del yngre ut). Han klager veldig på mye å gjøre og vi sees kun et par dager i mnd. (begge har barn på mellomtrinnet 50/50), nå lurer jeg på om han har en fast dag per dame i friukene 😄 Han dukket også plutselig opp på en av disse «Are we dating the same guy?» sidene. 

Jeg hadde et 6 mnd. gullabo. med noen få dager igjen så jeg åpnet profilen og sveipet litt i forrige uke. Masse matcher men svært få aktuelle, skal muligens på én date, litt på trass.

Nå har abo. gått ut og jeg har skjult profilen igjen. Jeg burde vel tatt en prat, men han er hyggelig å henge med, han dropper vel ut på et eller annet punkt om han finner noen han vil være seriøs med. Han er en del eldre så jeg er litt på gjerdet selv. 

Jeg orker ikke Tinder lenger, men har noen gamle flammer jeg chatter litt med, så får han bare holde på 😝 Helt greit å være travel, men om det er fordi han dater flere mister jeg engasjementet.

Ja date med andre, ikke vær lojal mot en ulojal mann. Håper du møter en som er bedre så du glemmer han her. Han høres skikkelig shady ut. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sjukt. Jeg gjør ikke det. Jeg fokuserer på 1 om gangen. Tinder og alt annet settes vekk når jeg dater en dame. 

Anonymkode: dd177...791

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja date med andre, ikke vær lojal mot en ulojal mann. Håper du møter en som er bedre så du glemmer han her. Han høres skikkelig shady ut. 

Jeg er ikke nødvendigvis ute etter et superseriøst forhold selv, om jeg ikke møter en jeg virkelig klikker med (noe jeg vel tenkte vi gjorde i starten, but I guess not), så det går greit, men hadde jo vært mer praktisk å date en om gangen når man ikke har så mye tid til overs i utgangspunktet. Ikke skal jeg ha flere barn, og ikke er jeg ute etter samboer, det er ingenting som haster.

Hadde du møtt ham hadde vel shady vært det siste du tenkte 😄, men en del av de som kommer ut av lange forhold er nok ferdig med dem, for en stund i hvert fall. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde du møtt ham hadde vel shady vært det siste du tenkte 😄

Det som er så skummelt, du vil jo helt vite det å unngå noen om de er av den utro typen. Men du fant jo ut at han søker andre. At han skjuler alder på tinder er et tegn på uærlig da 😅 Hadde ikke svipet på det.

Bra du tar dette med det som tyder på slående ro 😊 Håper det går bra med deg og at han ikke kommer til å såre hjertet ditt. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har litt lyst å beholde Tinder. Men, det er fordi jeg deltar mye i disse datingdebattene og har litt lyst å se hvordan appene endrer seg med tiden. Å sveipe på folk, ville vært totalt uaktuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ihvertfall ikke de som er seriøse ang den de dater. Hvis han dater deg, men swiper samtidig etter noen fire-fem uker hvor dere har datet på en eksklusiv måte så leter han fremdeles.

Anonymkode: 65041...6e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dette gjelder også kvinner kanskje.. men jeg har inntrykk av at de fleste fortsetter å sveipe selv om man egentlig har noe på gang, til og med når man har tatt eksklusive-praten... Blir det en avhengighet??

Jeg logger ut med en gang jeg har gitt noen en sjans, og fokuserer alltid på en av gangen. Det begynner vel å bli gammeldags 😔

Nei, orker ikke å se på de løkrullene 1 gang til. 

Anonymkode: e7444...5f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Og han dater du fortsatt? Eier du ikke selvrespekt?

Anonymkode: dbca4...515

Skrevet

Så lenge vi har enighet om å være eksklusive, så sletter jeg hele kontoen 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har aldri hatt Tinder eller sånne apper. Foretrekker å date uten sånne apper.

Men jeg blir ikke blind bare fordi jeg dater eller er i et forhold. Syntes det er harmløst å «titte» litt. 

Anonymkode: 3c3d2...073

Skrevet

Klarte å signere platinum for 6 mnd en måned før jeg møtte min kjæreste, men alt er satt passivt. Kunne vært et litt artig tidsfordriv, så godt jeg har lite tid og bruker det heller på KG😁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 0.09):

Han høres egoistisk ut og virker ikke til å stole på. Jeg har datet en slik fyr jeg og, og han trenger oppmerksomhet fra damer for å føle seg bra. Det er ikke nok med oppmerksomhet fra en person. Selv om det skulle være ekte kjærlighet. 😖🤷😔

Anonymkode: 65ed4...ad6

Skrevet

Har jeg møtt ei jeg liker, lar jeg dating appene ligge.

AnonymBruker
Skrevet

Det første røde flagget er "dater over lang tid". Altså, hvis en mann trenger lang tid på å bestemme seg for om han er forelsket eller ikke, så er det ikke liv laga. Selvfølgelig vil langvarige "datere" ha flere mulighetene åpne. En dater skylder deg ingen verdens ting.

Anonymkode: ed444...b21

AnonymBruker
Skrevet
On 3/9/2024 at 2:19 PM, AnonymBruker said:

Og han dater du fortsatt? Eier du ikke selvrespekt?

Anonymkode: dbca4...515

Som sagt er jeg ikke nødvendigvis ute etter noe superseriøst, jeg går bare tilbake til å date andre selv 😄 Hadde han vært kjip på noen måte hadde jeg jo ikke giddet fortsette, men jeg har sett hva som finnes der ute (ikke minst på noen av disse «dater vi samme fyr-gruppene», for et skrekkabinett av vandrende røde flagg 😱), og en oppegående, voksen mann som er fin å se på, morsom å prate med og som ikke gir noen andre røde flagg enn at han (muligens) dater flere, eller i hvert fall er aktiv på Tinder vokser ikke på trær når man nærmer seg 50.

Vi er ganske ulike på enkelte ting så for å være helt ærlig skjønner jeg han litt. Det er ting som ikke er så viktige for meg å være like på, men kanskje for ham (friluftsliv bl.a.).

Han ser virkelig ikke ut som alderen sin så mulig han vil se om han får flere (bedre) matcher ved å ta den vekk (han hadde den synlig da vi møttes). Han er veldig lett å finne på nett så han kan ikke holde den skjult særlig lenge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...