AnneBV Skrevet 8. mars 2024 #1 Skrevet 8. mars 2024 (endret) Jeg ser på ulike alternativer for kjøkkenhjelpere og har funnet en som kan omformes til bord: https://montessorikidz.no/collections/kjokkenhjelper/products/kjokkenhjelper Har hørt mye bra - og vil gjerne vite om det er noen som har erfaringer. De har ellers andre typer også som er av interesse, blant annet den justerbare høyden som trolig kan brukes over en lenger periode: https://montessorikidz.no/collections/kjokkenhjelper god helg alle sammen 🥰 Endret 8. mars 2024 av AnneBV
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #2 Skrevet 8. mars 2024 Utdyp dette er du snill. Anonymkode: 529fd...061
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #3 Skrevet 8. mars 2024 Vi har den du har lagt ut bilde av, og er veldig fornøyd med den. Nå er jenta vår 1,5 år gammel, og klatrer fint opp og ned på egen hånd. Anonymkode: 3f9d9...288 1 1
AnneBV Skrevet 8. mars 2024 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2024 Tusen takk for svar 🙏. AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vi har den du har lagt ut bilde av, og er veldig fornøyd med den. Nå er jenta vår 1,5 år gammel, og klatrer fint opp og ned på egen hånd. Anonymkode: 3f9d9...288 Tror jeg går for den samme omformbare i hvit. De ser jo begge så nydelige ut 😍😊
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 Jeg syns den som kunne gjøres om så fin ut, og hadde nok valgt det om vi skulle hatt en kjøkkenhjelper. Jeg har aldri sett behovet, barna står på hver sin stol når de er med meg på kjøkkenet, eller de sitter oppå kjøkkenbenken og prater om de ikke hjelper til. Vi har også et lite kjøkken, så en slik hadde tatt mye plass og vært tungvint å dra ut og inn sett opp mot å bare hente en stol eller to fra spisestua. Men den der kunne jo vært et kjekt møbel på barnerommet også, så den kunne vi vurdert Anonymkode: ba013...ed8
Visla Skrevet 9. mars 2024 #6 Skrevet 9. mars 2024 (endret) De ser jo fine ut og alt de der, men hva er egentlig greia? jeg har 4 barn og yngste er 4 år nå. Mine har enten stått på stolen sin. Til de 3 yngste har jeg hatt en slik trappestige fra ikea i forskjellige varianter. Det fungerer jo helt utmerket. Ingen av de har falt ned, og mine elsker å hjelpe til på kjøkkenet! De står ved eller sitter på benken hver dag når vi lager mat og baker😄 i går stod tantebarnet på 1,5 år på den trappestigen å hjalp meg med middagen. Endret 9. mars 2024 av Visla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå