Gå til innhold

Kjøkkenhjelper i hus - hva skal man velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ser på ulike alternativer for kjøkkenhjelpere og har funnet en som kan omformes til bord:87E195DC-484E-45FE-8894-5D969DC02ADB.png https://montessorikidz.no/collections/kjokkenhjelper/products/kjokkenhjelper

Har hørt mye bra - og vil gjerne vite om det er noen som har erfaringer. 

De har ellers andre typer også som er av interesse, blant annet den justerbare høyden som trolig kan brukes over en lenger periode: https://montessorikidz.no/collections/kjokkenhjelper

god helg alle sammen 🥰

Endret av AnneBV
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utdyp dette er du snill. 

Anonymkode: 529fd...061

AnonymBruker
Skrevet

Vi har den du har lagt ut bilde av, og er veldig fornøyd med den. Nå er jenta vår 1,5 år gammel, og klatrer fint opp og ned på egen hånd. 

Anonymkode: 3f9d9...288

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tusen takk for svar 🙏.

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Vi har den du har lagt ut bilde av, og er veldig fornøyd med den. Nå er jenta vår 1,5 år gammel, og klatrer fint opp og ned på egen hånd. 

Anonymkode: 3f9d9...288

Tror jeg går for den samme omformbare i hvit. De ser jo begge så nydelige ut 😍😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den som kunne gjøres om så fin ut, og hadde nok valgt det om vi skulle hatt en kjøkkenhjelper. Jeg har aldri sett behovet, barna står på hver sin stol når de er med meg på kjøkkenet, eller de sitter oppå kjøkkenbenken og prater om de ikke hjelper til. Vi har også et lite kjøkken, så en slik hadde tatt mye plass og vært tungvint å dra ut og inn sett opp mot å bare hente en stol eller to fra spisestua. Men den der kunne jo vært et kjekt møbel på barnerommet også, så den kunne vi vurdert :)

Anonymkode: ba013...ed8

Skrevet (endret)

De ser jo fine ut og alt de der, men hva er egentlig greia? 
jeg har 4 barn og yngste er 4 år nå. 
Mine har enten stått på stolen sin. Til de 3 yngste har jeg hatt en slik trappestige fra ikea i forskjellige varianter.
Det fungerer jo helt utmerket. Ingen av de har falt ned, og mine elsker å hjelpe til på kjøkkenet! De står ved eller sitter på benken hver dag når vi lager mat og baker😄 i går stod tantebarnet på 1,5 år på den trappestigen å hjalp meg med middagen. 

IMG_1035.png

Endret av Visla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...