Gå til innhold

Tror han ser på meg som sexobjekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror han ser på meg som ett sex objekt. Endt med og ikke prate på lenge før han begynner og snakke til meg bare får og spør om vi skal ligge gang på gang. Foregått i flere år nå. Vi var veldig gode venner og holdt på en stund. Hvordan få snudd det? Jeg er ikke lett på tråden men er tydeligvis det han tror 😅 vill få snudd det så jeg føler jeg blir ett menneske igjen i hans øyner får jeg liker ikke bli sett på sånn eller bare kontaktet når det er griseprat. Virker ut som han synes alt jeg sier er kjedelig så stopper han og prate med meg igjen 

Anonymkode: b38fe...e7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det til han. Si hva du vil ha.

AnonymBruker
Skrevet

Dropp ham vel. Han behandler deg slik du tillater 

Anonymkode: 0f532...168

• Nyttig 2
Skrevet

I flere år? Det høres ut som du bør få det mennesket ut av livet ditt. Å endre et gammelt mønster, eller enda verre, hva folk tenker om deg, er en vanskelig oppgave. Hva du ender opp med å tenke om deg selv derimot når du blir behandlet sånn, er noe du kan gjøre noe med. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Åpenbart at du ikke er bra nok som kompis, bare som pulevenn.

Anonymkode: eab4b...475

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tror han ser på meg som ett sex objekt. Endt med og ikke prate på lenge før han begynner og snakke til meg bare får og spør om vi skal ligge gang på gang. Foregått i flere år nå. Vi var veldig gode venner og holdt på en stund. Hvordan få snudd det? Jeg er ikke lett på tråden men er tydeligvis det han tror 😅 vill få snudd det så jeg føler jeg blir ett menneske igjen i hans øyner får jeg liker ikke bli sett på sånn eller bare kontaktet når det er griseprat. Virker ut som han synes alt jeg sier er kjedelig så stopper han og prate med meg igjen 

Anonymkode: b38fe...e7a

Da må du kutte ham ut. Ingenting å samle på, det der. For sent å prøve å endre hans syn når dere har ligget sammen. Da er du en gang for alle kategorisert som «bare et knull» i hans hjerne.

• Nyttig 1
Skrevet

Hovedmomentet er at han har holdt på slik i flere år. 

Dette klarer du bare ikke å snu. 

Og jeg sliter med å skjønne hvorfor du skal ta deg bryet med å prøve. Fyren er jo ikke riktig naglet, og har særdeles lite respekt for deg.

Skrevet

Hvordan blir han når du er borte da? Kanskje dere er likere enn dere tror? Ikke tilfeldig at dere traff hverandre, når det har vart så lenge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...