Gå til innhold

Stor dørmatte til gangen fra Teppeabo? erfaring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Vi er en stor familie og har stor gang. Hele tida er det mye inn og ut med barna i all slags vær. Jeg leter etter teppe som er lang og bred nok til gangen vår. Jeg hater hvis noen går "av" teppe og tråkker på gulvet med vått sko. Det er skikkelig kaos i gangen de dagene det er mye snø. Så greit å ha teppe som rommer mye av område ved inngangen. Og som er vanntett 

Men problemet er at jeg finner ikke så stor teppe.

Jeg lurer på om noen har erfaring med Teppeabo i oslo? Har de noe jeg kan kjøpe etter mine mål? Jeg bor ca 2 timer unna teppeabo. Tenkte å spørre her om noen har erfaring?

Anonymkode: 6260d...063

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For vår del løsnet mye av dette problemet når gode rutiner kom på plass. Rutinene var å dunke av snø, grus, støv og skitt på utsiden. Du trenger ikke vaske bort noe som aldri kommer inn over dørterskelen… ;)

Anonymkode: 8663e...fac

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du dekke gangen din med noe som er langt mer krevende å holde rent enn et ordinært gulv ? :klo: 

Det blir litt sånn: 

«Kjære Kåge, jeg syntes det er litt for enkelt å vaske gangen. Har noen tips til noe som virkelig holder møkka fra skitne sko inne?» 

🤷‍♀️

Anonymkode: 7896d...f8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hvorfor vil du dekke gangen din med noe som er langt mer krevende å holde rent enn et ordinært gulv ? :klo: 

Det blir litt sånn: 

«Kjære Kåge, jeg syntes det er litt for enkelt å vaske gangen. Har noen tips til noe som virkelig holder møkka fra skitne sko inne?» 

🤷‍♀️

Anonymkode: 7896d...f8a

Skal ikke dekke hele gangen da. Gangen er på rundt 30 kvm. Så det er område ved døra og skohylle jeg vil dekke 😀

Ts

Skrevet

De har en lang gulvmatt på ikea godt fornøyd med den 

AnonymBruker
Skrevet

Sett mattene fra Heymat? De har også noen store versjoner. De er veldig praktiske med belegg under så fuktighet ikke går gjennom. I tillegg kan de vaskes 😊 Og de er pene å se på! 

Anonymkode: d938d...912

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sett mattene fra Heymat? De har også noen store versjoner. De er veldig praktiske med belegg under så fuktighet ikke går gjennom. I tillegg kan de vaskes 😊 Og de er pene å se på! 

Anonymkode: d938d...912

Heymat? Nei ikke hørt dette merke før. Skal sjekke :)

AnonymBruker
Skrevet
Kaneel skrev (9 timer siden):

De har en lang gulvmatt på ikea godt fornøyd med den 

Liker de veldig godt. Men de er ikke store nok til vårt bruk

AnonymBruker
Skrevet

Vi har gulvmatte bestilt på mål, men husker ikke hvor vi kjøpte den, er noen år siden. Vi slet med at vi ikke fant noe som var stort nok og stødig nok. Helt genialt, og fører til at finsliper masse grus inn i huset. Enkel å støvsuge.

Anonymkode: 1f5c4...d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...