Gå til innhold

Har jeg rett på karakterbok?

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt/mann på 22
Skrevet

Jeg vil bli enda bedre til å trykke på de rette knappene på de uimotståelige, vakre kvinnene jeg møter på min vei. Ved siden av min utdannelse vil jeg når jeg kryper ned i penalet være doktor i nærhet og relasjoner - i kjærlighetens mystikk.

Har jeg derfor krav på karakterbok?

Fra det avstandsforholdet som har vært, den søte begynnelse... som fikk en slutt vil jeg vite. Jeg vil vite hva som gikk galt - hvor jeg ikke strakk til. Det første hun så var utseendet, det har ikke forfalt nevneverdig så kan ikke være direkte det. Jeg vil vite fra dypet av hennes hjerte hvilke feil jeg hadde, og hvorfor det ikke lykkes.

Hvordan skal en få vite og har en krav på det?

Alt som står i min makt vil jeg gi for å bli enda bedre til å ettergi nærhet til det vakre mennesket jeg møter neste gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du har lyst til å glede det motsatte kjønn ved å bli bedre kjent med deg selv!

Du får rett og slett spør henne, da. Hun vil nok være redd for å såre deg ved å være for ærlig, så du må nok presisere og understreke at du vil at hun skal være nettopp ærlig og grundig. Men det kan jo også hende at rett og slett kjemien ikke stemte, er ikke alltid lett å forklare hvorfor ting skjærer seg, noen passer bare ikke sammen selv om begge er flotte mennesker.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det synes jeg egentlig er veldig fint! Skulle gjerne gitt eksene en innføring i hva de gjorde galt - om ikke så de kan gjøre det bedre til neste gang. Selv er jeg perfekt. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...