Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har opplevd å først hatt hyperemesis i 1-2 svangerskap for så å ikke ha det i neste?

Har hatt hyperemesis i 2 svangerskap, som omtrent starter i det jeg fikk to streker. Er nå i uke 8 og litt kvalm innimellom, ikke kastet opp en eneste gang.

Noen som har opplevd lignende? Redd det er en MA, og får ikke kontroll før om 3 uker.

Anonymkode: 2ec8f...60b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I første svangerskap hadde jeg det ikke, hadde det i andre. 

Anonymkode: bcc77...977

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det i første svangerskap og ikke i andre. 

Anonymkode: 7ae98...a30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er det noen her som har opplevd å først hatt hyperemesis i 1-2 svangerskap for så å ikke ha det i neste?

Har hatt hyperemesis i 2 svangerskap, som omtrent starter i det jeg fikk to streker. Er nå i uke 8 og litt kvalm innimellom, ikke kastet opp en eneste gang.

Noen som har opplevd lignende? Redd det er en MA, og får ikke kontroll før om 3 uker.

Anonymkode: 2ec8f...60b

Hypermesis fra start til slutt med første. Måtte reparere tennene mine for 20k etterpå. 

Med nummer 2 hadde jeg kvalme mellom uke 6-14, brakk meg ofte men kastet ikke opp.

Med nummer 3 hadde jeg ingen kvalme og en enorm matlyst.

Samme kjønn på alle 3, samme far på de to siste, men var over 30 på siste.

Anonymkode: 4c599...ff8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun hyperemesis i første svangerskap (ikke gjennom hele), ikke andre. Det vil si,  jeg var gravid  en gang før disse svangerskapene også, men det endte i MA oppdaget i uke 16. Da var jeg også veldig dårlig og reagerte på at jeg plutselig følte meg bedre.

Anonymkode: ed691...c09

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det i alle 3, min mor i alle sine 4. 

Anonymkode: caab2...23d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...