AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #1 Skrevet 8. mars 2024 Er det noen her som har opplevd å først hatt hyperemesis i 1-2 svangerskap for så å ikke ha det i neste? Har hatt hyperemesis i 2 svangerskap, som omtrent starter i det jeg fikk to streker. Er nå i uke 8 og litt kvalm innimellom, ikke kastet opp en eneste gang. Noen som har opplevd lignende? Redd det er en MA, og får ikke kontroll før om 3 uker. Anonymkode: 2ec8f...60b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #2 Skrevet 8. mars 2024 I første svangerskap hadde jeg det ikke, hadde det i andre. Anonymkode: bcc77...977
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #3 Skrevet 8. mars 2024 Jeg hadde det i første svangerskap og ikke i andre. Anonymkode: 7ae98...a30
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det noen her som har opplevd å først hatt hyperemesis i 1-2 svangerskap for så å ikke ha det i neste? Har hatt hyperemesis i 2 svangerskap, som omtrent starter i det jeg fikk to streker. Er nå i uke 8 og litt kvalm innimellom, ikke kastet opp en eneste gang. Noen som har opplevd lignende? Redd det er en MA, og får ikke kontroll før om 3 uker. Anonymkode: 2ec8f...60b Hypermesis fra start til slutt med første. Måtte reparere tennene mine for 20k etterpå. Med nummer 2 hadde jeg kvalme mellom uke 6-14, brakk meg ofte men kastet ikke opp. Med nummer 3 hadde jeg ingen kvalme og en enorm matlyst. Samme kjønn på alle 3, samme far på de to siste, men var over 30 på siste. Anonymkode: 4c599...ff8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 Kun hyperemesis i første svangerskap (ikke gjennom hele), ikke andre. Det vil si, jeg var gravid en gang før disse svangerskapene også, men det endte i MA oppdaget i uke 16. Da var jeg også veldig dårlig og reagerte på at jeg plutselig følte meg bedre. Anonymkode: ed691...c09
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #6 Skrevet 9. mars 2024 Hadde det i alle 3, min mor i alle sine 4. Anonymkode: caab2...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå