Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du sammen med venner?  Si du kjeder deg en lørdag, og vil ta initiativ til å finne på noe. Hva foreslår du? Trenger inspirasjon 

Anonymkode: 89279...eef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar en vinkveld/bytur, fjelltur, ut og spise, filmkveld, kino, roadtrip 🙂

Skrevet (endret)

Ulike venner, ulike aktiviteter. 

De fleste venninner ville nok vært enklest å be med på en kaffe/et glass vin på byenen lørdag, og så hadde det i hovedsak vært prat og latter. 

Så har jeg egentlig bare en venninne jeg kunne bedt med på hva som helst, fra tur til å pusse opp et møbel, til vin, til... ja absolutt hva som helst. Vi holder hverandre gjerne med selskap i de merkeligste aktiviteter. Blir du med til Biltema for å kjøpe kjølevæske? Ja gjerne det! 😄 

Endret av Trolltunge
AnonymBruker
Skrevet

Å foreslå noe på samme dag til disse med hamsterhjul og småbarnsliv er jo nytteløst. Men om jeg skulle sendt ut en melding om noe som skal skje om fem timer, så ville det blitt at de skulle komme til meg for å henge her. Enklest for alle. Kunne spurt et par av mine barnefrie venninner om å gå ut for en øl eller to på kvelden. Men erfaringsmessig går det ikke an å kjede seg på lørdag formiddag og forvente at noen dukker opp til kvelds.

Anonymkode: b3487...19b

Skrevet

Vi stikker ut å spiser lunsj eller middag, tar noen drinker eller noen øl. Eller jeg inviterer på kaffe og noe bakst. Eller vi lager middag sammen og deler en flaske vin. Eller kino, konsert, teater, går tur, spiller brettspill. Eller ut å kjøre en tur.

Skrevet

De fleste av mine venner er glad i friluftsliv. Så ofte tar vi en tur og gjerne vi fyrer opp bålet og tar oss et måltid sammen. Vi sitter oftere rundt bålet å skvaldrer rundt solnedgangen inni skauen enn på en cafe. 

Men ellers blir det gjerne film kveld, spillkveld. Du finner oss ofte i bakhagen hos en av oss om sommeren, eller vi stikker å bader og bare ligger på bryggekanten med en pils i hånden. Noen er glad i teater eller andre kultur arrangement så det er vi Innimellom på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...