AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #1 Skrevet 8. mars 2024 Jeg har blitt betatt av en kollega fra Bergen, han er så sjarmerende. Han er veldig snill også. Han spørr meg alltid om hverdagslige ting, hvordan dagen har vært, hva jeg skal spise til middag og om andre ting. Merker også at han ser mye på meg med beundrende blikk, og smiler mye til meg. Han sier alltid hei også. Jeg har begynt å bli betattt. Jeg har også likt ham en stund. Jeg vil invitere ham ute en dag til å drikke kaffe. Men det er noe spesielt ved ham faktisk. Drømmer om han også, lenge siden jeg har møtt en så omtenksom fyr. Har noen erfaring med å date kollega? Anonymkode: ca85b...692
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #2 Skrevet 8. mars 2024 Det er en dårlig ide. Du er ikke den første her som har vært overbevist om at en kollega er interessert for så å sette inn støtet, blitt avvist også blir det veldig klein stemning i etterid. Anonymkode: 47cd8...b8b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #3 Skrevet 8. mars 2024 Åja han kollegaen, ja..han er sånn mot alle kvinner. Han liker kvinner. Ikke deg. Anonymkode: 2ee5a...721
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #4 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Åja han kollegaen, ja..han er sånn mot alle kvinner. Han liker kvinner. Ikke deg. Anonymkode: 2ee5a...721 Hvordan vet du at han ikke liker meg? Jeg vet dette bedre enn deg, du er jo ikke meg og du kjenner han ikke. Du høres fjern ut Anonymkode: ca85b...692 1
TomSawyer Skrevet 8. mars 2024 #5 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har blitt betatt av en kollega fra Bergen, han er så sjarmerende. Han er veldig snill også. Han spørr meg alltid om hverdagslige ting, hvordan dagen har vært, hva jeg skal spise til middag og om andre ting. Merker også at han ser mye på meg med beundrende blikk, og smiler mye til meg. Han sier alltid hei også. Jeg har begynt å bli betattt. Jeg har også likt ham en stund. Jeg vil invitere ham ute en dag til å drikke kaffe. Men det er noe spesielt ved ham faktisk. Drømmer om han også, lenge siden jeg har møtt en så omtenksom fyr. Har noen erfaring med å date kollega? Anonymkode: ca85b...692 Gå for han du, kjærlighet er viktigere enn jobb. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #6 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har blitt betatt av en kollega fra Bergen, han er så sjarmerende. Han er veldig snill også. Han spørr meg alltid om hverdagslige ting, hvordan dagen har vært, hva jeg skal spise til middag og om andre ting. Merker også at han ser mye på meg med beundrende blikk, og smiler mye til meg. Han sier alltid hei også. Jeg har begynt å bli betattt. Jeg har også likt ham en stund. Jeg vil invitere ham ute en dag til å drikke kaffe. Men det er noe spesielt ved ham faktisk. Drømmer om han også, lenge siden jeg har møtt en så omtenksom fyr. Har noen erfaring med å date kollega? Anonymkode: ca85b...692 Date kollega er gøy helt til dere slår opp. Jeg snakker av erfaring. Anonymkode: 1250c...e5a 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #7 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Date kollega er gøy helt til dere slår opp. Jeg snakker av erfaring. Anonymkode: 1250c...e5a Sånn er det med alle brudd. Å det går jo over igjen, og så møter dere nye osv. Anonymkode: b73e3...3ad
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #8 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sånn er det med alle brudd. Å det går jo over igjen, og så møter dere nye osv. Anonymkode: b73e3...3ad Nei, det er ikke som med alle brudd - her at du må jobbe med eksen. Det er jævlig når man har kjærlighetssorg, det gjør det vanskelig å konsentere seg som jobb. Og enhver Klara Klok kan si at det er en særdeles dårlig ide å se noen hver dag når man skal komme over dem. Og når de møter nye, det er jo det verste av alt.. Anonymkode: 9b4b2...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #9 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei, det er ikke som med alle brudd - her at du må jobbe med eksen. Det er jævlig når man har kjærlighetssorg, det gjør det vanskelig å konsentere seg som jobb. Og enhver Klara Klok kan si at det er en særdeles dårlig ide å se noen hver dag når man skal komme over dem. Og når de møter nye, det er jo det verste av alt.. Anonymkode: 9b4b2...8c4 Okei jeg ser den beklager, har aldri opplevd kjærlighetssorg eller tøffe brudd før. Alt har vært av venlig sort hvor begge har ønsket den andre lykke til videre. Men skjønner jo at det var tankeløst av meg, glemmer at det er jo en tung bit for mange. Men uansett så er livet for å leves, så jeg stemmer forsatt for kjærligheten selv om det kan bli tungt senere 😅 Beklager. Anonymkode: b73e3...3ad
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #10 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Sånn er det med alle brudd. Å det går jo over igjen, og så møter dere nye osv. Anonymkode: b73e3...3ad Forstår ikke problemet. Man er vel voksne og profesjonelle på jobb; eller! Anonymkode: 6c84d...2f4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #11 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forstår ikke problemet. Man er vel voksne og profesjonelle på jobb; eller! Anonymkode: 6c84d...2f4 Sorry svarte på feil innlegg Anonymkode: 6c84d...2f4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #12 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Han sier alltid hei også. En ordentlig gentleman! Ikke noen ussel fittetjuv dette her. Anonymkode: b253f...70e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #13 Skrevet 9. mars 2024 Er det ditt første forhold så ta lærdom av det når det er slutt. Da er det kanskje verdt det! Anonymkode: 672e7...b3d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #14 Skrevet 10. mars 2024 Hvorfor er det relevant at han er fra Bergen? Spør om han vil finne på noe en dag. Det hadde jeg gjort hvis jeg hadde likt han. Anonymkode: 1157e...e48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå