AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #1 Skrevet 8. mars 2024 Er det enklere for menn å finne kvinner de passer med både seksuelt og psykisk? Som kvinne har jeg alt jeg trenger når disse faktorene stemmer, men blir avvist selv når dette stemmer. Hva mer vil man ha da liksom? Anonymkode: 69c87...88f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #2 Skrevet 8. mars 2024 Har mannen også ytret at han mener dere har perfekt kjemi? Jag har nemlig mange ganger opplevd at man har veldig ulik oppfatning av kjemi. Anonymkode: 0494e...1de 16 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #3 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har mannen også ytret at han mener dere har perfekt kjemi? Jag har nemlig mange ganger opplevd at man har veldig ulik oppfatning av kjemi. Anonymkode: 0494e...1de Ja, men han sier at det ikke er nok med kjemi og at man liker hverandre. Hva mangler da? Anonymkode: 69c87...88f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #4 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, men han sier at det ikke er nok med kjemi og at man liker hverandre. Hva mangler da? Anonymkode: 69c87...88f Han prøver nok bare å dumpe deg skånsomt, hvis en mann ikke vil ha deg så er det lite du kan gjøre med det. Anonymkode: 94e8d...56a 8 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #5 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, men han sier at det ikke er nok med kjemi og at man liker hverandre. Hva mangler da? Anonymkode: 69c87...88f Fremtidsønsker og felles interesser, for eksempel. Anonymkode: 0494e...1de 7 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #6 Skrevet 8. mars 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, men han sier at det ikke er nok med kjemi og at man liker hverandre. Hva mangler da? Anonymkode: 69c87...88f Kan være mye! Du er ok som tidsfordriv men ikke "konemateriale" Ulike ambisjoner og retning i livet Ulike syn på barn, familie og barneoppdragelse Ulik livsstil, som ikke er kompatibel ikke en match intellektuelt, samtalene hadde blitt kjedelig i lengden Dårlig match sosialt, Ikke en svigerfamilie eller vennekrets han ønsker å være en del av "Noe" han ikle liker - Rus, gambling, røyk, onlyfans, dårlig boevne, lav abeidskapasitet, dårlig rykte, eller hva som helst han ikke vil ha i et forhold Anonymkode: 3e557...cfa 4 1 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #7 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du er ok som tidsfordriv men ikke "konemateriale" Må ha seriøse mangler i nøtta for å kalle tiden hvor du blir kjennt med noen eller har et intimt forhold med dem for et tidsfordriv. Anonymkode: 82818...db3 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #8 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan være mye! Du er ok som tidsfordriv men ikke "konemateriale" Ulike ambisjoner og retning i livet Ulike syn på barn, familie og barneoppdragelse Ulik livsstil, som ikke er kompatibel ikke en match intellektuelt, samtalene hadde blitt kjedelig i lengden Dårlig match sosialt, Ikke en svigerfamilie eller vennekrets han ønsker å være en del av "Noe" han ikle liker - Rus, gambling, røyk, onlyfans, dårlig boevne, lav abeidskapasitet, dårlig rykte, eller hva som helst han ikke vil ha i et forhold Anonymkode: 3e557...cfa Tydelig at jeg bare er tidsfordriv når han sier han ikke vil ha meg. Han gnir det og inn med å være svært aktiv på datingside. Utdannelse, livsstil, interesser, familieforhold og intellekt er nok relativt likt, men han virker bare opptatt av seg selv og sitt eget liv så om han ser det, vet jeg ikke. Anonymkode: 69c87...88f 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #9 Skrevet 8. mars 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Må ha seriøse mangler i nøtta for å kalle tiden hvor du blir kjennt med noen eller har et intimt forhold med dem for et tidsfordriv. Anonymkode: 82818...db3 Kjenner mange oppegående folk som f.eks. har hatt en ferieflørt eller datet en person i en periode selv om de visste at personen var uaktuell for et seriøst langt forhold eller ekteskap. Anonymkode: 3e557...cfa 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #10 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjenner mange oppegående folk som f.eks. har hatt en ferieflørt eller datet en person i en periode selv om de visste at personen var uaktuell for et seriøst langt forhold eller ekteskap. Anonymkode: 3e557...cfa Å kalle det for et tidsfordriv er å se ned på noen. Det at disse har hatt en kortvarig relajson med noen betyr ikke at de ikke har respektert dem. Jeg respekterer andre selv om de ikke er min store kjærlighet, det er det det handler om. Anonymkode: 82818...db3 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #11 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjenner mange oppegående folk som f.eks. har hatt en ferieflørt eller datet en person i en periode selv om de visste at personen var uaktuell for et seriøst langt forhold eller ekteskap. Anonymkode: 3e557...cfa Man er vel ikke så veldig oppegående når man kaster bort andres tid.. Anonymkode: 69c87...88f
Trolltunge Skrevet 8. mars 2024 #12 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tydelig at jeg bare er tidsfordriv når han sier han ikke vil ha meg. Han gnir det og inn med å være svært aktiv på datingside. Utdannelse, livsstil, interesser, familieforhold og intellekt er nok relativt likt, men han virker bare opptatt av seg selv og sitt eget liv så om han ser det, vet jeg ikke. Anonymkode: 69c87...88f Hjelper ikke å være perfekt på papiret om de riktige følelser ikke oppstår. Om han ikke vil ha deg og søker etter andre bør du ha selvrespekt til å bare la ham gå. 6 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #13 Skrevet 8. mars 2024 Trolltunge skrev (Akkurat nå): Hjelper ikke å være perfekt på papiret om de riktige følelser ikke oppstår. Om han ikke vil ha deg og søker etter andre bør du ha selvrespekt til å bare la ham gå. Tenker på saken. Bare vanskelig fordi jeg har følelser. Men jeg har det ikke godt og føler meg nedverdiget og ydmyket. Anonymkode: 69c87...88f 2
Daria Skrevet 8. mars 2024 #14 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tydelig at jeg bare er tidsfordriv når han sier han ikke vil ha meg. Han gnir det og inn med å være svært aktiv på datingside. Utdannelse, livsstil, interesser, familieforhold og intellekt er nok relativt likt, men han virker bare opptatt av seg selv og sitt eget liv så om han ser det, vet jeg ikke. Anonymkode: 69c87...88f AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker på saken. Bare vanskelig fordi jeg har følelser. Men jeg har det ikke godt og føler meg nedverdiget og ydmyket. Anonymkode: 69c87...88f Og dette definerer du som perfekt og gjensidig kjemi...? 11
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #15 Skrevet 8. mars 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Man er vel ikke så veldig oppegående når man kaster bort andres tid.. Anonymkode: 69c87...88f Det betyr ikke at man kaster bort noens tid. Man kan nyte en periode av livet selv om man vet at det bare er en periode og ikke permanent. F.eks. på ferie eller på studiestedet. Noen ganger møter man også rett type person men til feil tid. Men man bør selvsagt være ærlig. Anonymkode: 3e557...cfa 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #16 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja, men han sier at det ikke er nok med kjemi og at man liker hverandre. Hva mangler da? Anonymkode: 69c87...88f Forelskelse? Anonymkode: 5fb17...4f9 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #17 Skrevet 8. mars 2024 Hun er ikke villig til å prøve skætt. Anonymkode: 5a2f8...f7b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #18 Skrevet 8. mars 2024 Han kan se på deg som en venn; altså han liker deg, elsker å være sammen med deg, deler humor med deg osv, men han mangler forelskelsen og ser på deg som en god venn/venninne. Tipper du ikke hadde villet etablert deg i forhold med en venn bare fordi du likte å være med ham/henne Anonymkode: 5fb17...4f9 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #19 Skrevet 8. mars 2024 Daria skrev (1 minutt siden): Og dette definerer du som perfekt og gjensidig kjemi...? Ja. Det er gjensidig god tone og tiltrekning. Jeg nikker og smiler jeg, selv om det begynner dra seg til for min del nå.. Anonymkode: 69c87...88f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #20 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Må ha seriøse mangler i nøtta for å kalle tiden hvor du blir kjennt med noen eller har et intimt forhold med dem for et tidsfordriv. Anonymkode: 82818...db3 Har akkurat opplevd dette selv. Har hatt mye sex i 3 måneder, i går skrev han det ikke betyr noe noe av dette. Så de finnes desverre🙈😅 Anonymkode: a048e...dfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå