AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #1 Skrevet 8. mars 2024 Er det flere menn som føler frustrasjon over at alt mediafokuset om disse mennene som ikke lykkes på kjærlighetsfronten. Hva med oss menn som ble presset til å binde oss til den ene kvinnen etter den andre når vi mest av alt ønsket å ha flere kvinner å sjonglere mellom. Husker spesielt den tiden etter seperasjonen med min eks kone, jeg hadde akkurat rundet 30. Etter å ha vært i kontinuerlig forhold siden jeg var 14 år, skulle jeg gjøre som jeg ønsket uten forpliktelser. Men den gang ei altså.. Så snart vi hadde ligget noen ganger så kom spørsmålet om å være eksklusive. Det var ikke måte på hvilken sosial kontroll jeg ble utsatt for. Skulle jeg på jobbreise måtte jeg melde hvor jeg var, hvem jeg var med, og fortelle hva vi gjorde minutt for minutt. Skulle jeg på guttetur ble det enda mer intenst, da forventet de bilder fra turen. Og nåde om jeg ikke svarte på 4 minutter. Kjenner jeg har mistet troen på kvinner selv om dette er snart 20 år siden. Anonymkode: c9823...f08 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #2 Skrevet 8. mars 2024 Så utrolig deilig det må være å være deg som ikke tar ansvar for egne handlinger. Anonymkode: 5f2b6...079 12 9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #3 Skrevet 8. mars 2024 For å forbli singel må du fortelle folk at du ikke ser for deg noe serriøst med med. Du må også gå etter dem som også er ute etter noe uforpliktet. Jeg forstår ikke hvordan du kan ha blitt tvunget? Dette må være trolling. Du kan miste troen din på oss så mye du vil, det går kun utover de som kanskje er glad i deg. Oss andre vil sannsynligvis aldri finne ut hvem du er en gang. Anonymkode: 3ae8a...05d 10 1
Fjellmannover190 Skrevet 8. mars 2024 #4 Skrevet 8. mars 2024 Morsomme jeg har lest på lenge! Ingen presser oss til å binde oss, men det kan være vanskelig å ligge rundt om du ikke sier det;) Få deg litt bedre damer som stoler på deg! Mann med venteliste:) og forhold 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #5 Skrevet 8. mars 2024 Dette hadde potensialet til å være en motvekt til alle incellene som roper om hvor urettferdig det er at de ikke har sjans på alle kvinnene de selv har lyst på. Men, nei. Anonymkode: cc94a...d9f 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #6 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For å forbli singel må du fortelle folk at du ikke ser for deg noe serriøst med med. Du må også gå etter dem som også er ute etter noe uforpliktet. Jeg forstår ikke hvordan du kan ha blitt tvunget? Dette må være trolling. Du kan miste troen din på oss så mye du vil, det går kun utover de som kanskje er glad i deg. Oss andre vil sannsynligvis aldri finne ut hvem du er en gang. Anonymkode: 3ae8a...05d Skjønner at du ikke har vært i mine sko. Du tror virkelig det er så lett å innstendig be de respektere at du vil være singel og at dette bare en midlertidig greie.. Kvinner fungerer ikke slik. De gjør alt som står i sin makt for å presse deg inn i et forhold, og de bruker alle midler for å tvinge deg inn i det. Anonymkode: c9823...f08 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #7 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det flere menn som føler frustrasjon over at alt mediafokuset om disse mennene som ikke lykkes på kjærlighetsfronten. Hva med oss menn som ble presset til å binde oss til den ene kvinnen etter den andre når vi mest av alt ønsket å ha flere kvinner å sjonglere mellom. Husker spesielt den tiden etter seperasjonen med min eks kone, jeg hadde akkurat rundet 30. Etter å ha vært i kontinuerlig forhold siden jeg var 14 år, skulle jeg gjøre som jeg ønsket uten forpliktelser. Men den gang ei altså.. Så snart vi hadde ligget noen ganger så kom spørsmålet om å være eksklusive. Det var ikke måte på hvilken sosial kontroll jeg ble utsatt for. Skulle jeg på jobbreise måtte jeg melde hvor jeg var, hvem jeg var med, og fortelle hva vi gjorde minutt for minutt. Skulle jeg på guttetur ble det enda mer intenst, da forventet de bilder fra turen. Og nåde om jeg ikke svarte på 4 minutter. Kjenner jeg har mistet troen på kvinner selv om dette er snart 20 år siden. Anonymkode: c9823...f08 Så egentlig vil du være singel å ha sex med mange? Da sier du det er jo ikke værre enn det.. Vil selv ha en man, men vil ikke se han hver dag,men jeg vet ikke om jeg hadde likt at han knullet andre for man vet ikke hvilke sykdommer man kan få. Da får du bare være singel å knulle rundt da vet du.. Anonymkode: 028ab...597 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #8 Skrevet 8. mars 2024 Bare vissvass. Det er bare å si nei. Eller skylde på deg selv. Du kan i alle fall ikke skylde på damene. Anonymkode: 365e7...e18 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #9 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner at du ikke har vært i mine sko. Du tror virkelig det er så lett å innstendig be de respektere at du vil være singel og at dette bare en midlertidig greie.. Kvinner fungerer ikke slik. De gjør alt som står i sin makt for å presse deg inn i et forhold, og de bruker alle midler for å tvinge deg inn i det. Anonymkode: c9823...f08 Du burde holde deg unna kvinner til du kan å kommunisere. Om du har liten tro på at noen vil tolerere å bare ha sex, bli med i en sexklubb eller noe. Anonymkode: 3ae8a...05d 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #11 Skrevet 8. mars 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner at du ikke har vært i mine sko. Du tror virkelig det er så lett å innstendig be de respektere at du vil være singel og at dette bare en midlertidig greie.. Kvinner fungerer ikke slik. De gjør alt som står i sin makt for å presse deg inn i et forhold, og de bruker alle midler for å tvinge deg inn i det. Anonymkode: c9823...f08 Tull. Med litt ok kommunikasjonsevner kan man fint ha flere kvinnelige partnere. Til og med de som ønsker å møte deg samtidig. Anonymkode: cc94a...d9f 1 2
Anonymbruker*** Skrevet 8. mars 2024 #12 Skrevet 8. mars 2024 Hæ? Hva med å sette tydelige grenser og være helt klar på at du ikke vil ha forhold? De fleste kvinner (og menn) prøver ikke å tvinge andre mennesker inn i forhold med dem om de vet at den andre ikke ønsker det. Det er jo temmelig ekstrem adferd 😅 1 1 2
Trolltunge Skrevet 8. mars 2024 #13 Skrevet 8. mars 2024 Denne var morsom. Finner det litt rart at du har vært så populær hos kvinner når du er så viljeløs og ute av stand til å kommunisere egne ønsker og forventninger, men U do U (eller jobber med deg selv). 1 1 7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #14 Skrevet 8. mars 2024 Jeg synes det snakkes alt for lite om meg. Jeg har draget på mange damer jeg ikke tiltrekkes av og null sjans hos de få jeg liker. Anonymkode: c654a...a41 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #15 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg synes det snakkes alt for lite om meg. Jeg har draget på mange damer jeg ikke tiltrekkes av og null sjans hos de få jeg liker. Anonymkode: c654a...a41 Jøss ! Er det virkelig flere av oss ? 😮 Anonymkode: 78b64...6cd
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #16 Skrevet 8. mars 2024 Jeg som kvinne hadde ikke ønsket å risikere farlige sykdommer bare fordi du ville ligge rundt. Din "rett" til å ligge rundt trumfer ikke min rett til helse. Anonymkode: b25c6...110 1 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #17 Skrevet 8. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Skjønner at du ikke har vært i mine sko. Du tror virkelig det er så lett å innstendig be de respektere at du vil være singel og at dette bare en midlertidig greie.. Kvinner fungerer ikke slik. De gjør alt som står i sin makt for å presse deg inn i et forhold, og de bruker alle midler for å tvinge deg inn i det. Anonymkode: c9823...f08 Du har ingenting å klage på. Jeg er en kvinne i samme situasjon som ville være fri noen år etter langt forhold og menn har faktisk prøvd å tvinge meg inn i forhold og blitt ekstremt frustrerte og enkelte ganger utagerende når jeg har sagt nei, blitt stressa og gått under jorden. Men - det er da ingen som FAKTISK kan tvinge deg i Norge hvor det ikke er lovlig med tvangsekteskap, selv om disse mennene har vært større og sterkere enn meg har jeg gått når de ville være eksklusive. Ingenting hindret deg annet enn en manglende ryggrad 🤷♀️ Anonymkode: 86969...fda 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #18 Skrevet 8. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg synes det snakkes alt for lite om meg. Jeg har draget på mange damer jeg ikke tiltrekkes av og null sjans hos de få jeg liker. Anonymkode: c654a...a41 Sånn er det for de fleste, derfor ekte kjærlighet er vanskelig å finne. Og mer verdifullt å holde fast i hvis man finner det nettopp fordi det er vanskelig at den ene du liker skal like deg tilbake 😊 Anonymkode: 86969...fda 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #19 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det flere menn som føler frustrasjon over at alt mediafokuset om disse mennene som ikke lykkes på kjærlighetsfronten. Hva med oss menn som ble presset til å binde oss til den ene kvinnen etter den andre når vi mest av alt ønsket å ha flere kvinner å sjonglere mellom. Husker spesielt den tiden etter seperasjonen med min eks kone, jeg hadde akkurat rundet 30. Etter å ha vært i kontinuerlig forhold siden jeg var 14 år, skulle jeg gjøre som jeg ønsket uten forpliktelser. Men den gang ei altså.. Så snart vi hadde ligget noen ganger så kom spørsmålet om å være eksklusive. Det var ikke måte på hvilken sosial kontroll jeg ble utsatt for. Skulle jeg på jobbreise måtte jeg melde hvor jeg var, hvem jeg var med, og fortelle hva vi gjorde minutt for minutt. Skulle jeg på guttetur ble det enda mer intenst, da forventet de bilder fra turen. Og nåde om jeg ikke svarte på 4 minutter. Kjenner jeg har mistet troen på kvinner selv om dette er snart 20 år siden. Anonymkode: c9823...f08 Hehe hei. yo. du er sikkert veldig digg da. Du må være med damer som er bedre enn deg. De vil aldri bli sammen med deg, hvor de må være overbærende med deg. 🤭 promp litt da, pill nese… ha en skikkelig teit og off putting greie du sier på de merkeligste tidspunkt, leste på Aftenposten at en fyr sa at han skulle analysere trumps et eller annet når han var lei av damene, og da stakk de av. Feks kan du late som at du er veldig flau osv osv, men at du tenner på Bavianrumpe og at det er derfor du ble interessert i henne? Det er kanskje litt slemt. Men noe som går utover deg da. Du kan si at du vurderer å bli medlem av jehovas vitner feks. Du finner på noe bedre. Anonymkode: e2126...09e 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #20 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Sånn er det for de fleste, derfor ekte kjærlighet er vanskelig å finne. Og mer verdifullt å holde fast i hvis man finner det nettopp fordi det er vanskelig at den ene du liker skal like deg tilbake 😊 Anonymkode: 86969...fda Ja… herregud. Hehe. 🥺😭 Anonymkode: e2126...09e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå