Gå til innhold

Svigers tok med barnet likevel selv om annet var avtalt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så skuffet. Skulle på akvariet da vi måtte til Bergen. Jeg skulle på intervju. Besteforeldrene til barnet (svigers) bor i Bergen. Intervjuet skulle starte 11 og vare ca 1t. Vi avtalte å møtes kl 13 slik vi var sikker på jeg skulle rekke det. Dagen før ringte svigermor. Hun ville ta med barnet tidligere mens jeg var på intervju og vi komme etter. Ga beskjed at jeg ønsket å bli med fra start da jeg også gledet meg til å se barnet på akvariet. Han blir veldig entusiastisk når han ser noe nytt og spesielt dyr (kun sett gårdsdyr). Hun sa ok. Likevel ringte hun mannen samme dag og tok med barnet. Når jeg kom var de nesten ferdig med runden.

Er skuffet fordi mannen ga etter pg svigermor maste. Jeg gikk også glipp av noe koselig vi skulle gjøre som familie. Mannen mener jeg overreagerer.

Anonymkode: f4b76...92f

• Liker 1
  • Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser eigentlig ikkje problemet 😅

Anonymkode: f3816...42e

• Liker 28
Skrevet

Jeg tenker at det er sånn man fører på kontoen dumt, men ikke noe man lager drama over. Kan være enig med mannen din. 

• Liker 44
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at du er skuffet, du hadde jo gleda deg og det er kjipt når noe man har gledet seg til ikke blir som man har tenkt. 

Samtidig tenker jeg du kan la denne gå. Svigers ville vel bare glede barnet. 

Jobb deg igjennom skuffelsen på egenhånd. Det kommer flere muligheter. 

Anonymkode: f273d...854

• Liker 19
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å kjære, dette var en veldig spesiell ting å reagerer på

Anonymkode: 10cd3...359

• Liker 27
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig så tror jeg du er skuffet på egoistisk grunnlag.  Sånt skjer 

Anonymkode: a58d1...372

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg er enig med deg når du faktisk har gitt beskjed om at du ønsket å være med. Ikke fordi det er noe krise i det hele tatt, men litt respektløst av svigers

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig gjort av svigermor. Jeg skjønner deg godt! 

Anonymkode: 94db5...c98

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Respektløst. Nå vet du hvem du har med å gjøre. 

Anonymkode: a14d3...8fe

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en ikke-sak i mine øyne. Er det ditt første barn og er det veldig lite?

Jeg er enig i at svigers forsåvidt burde respektert ønsket ditt, men jeg forstår ikke ønsket ditt i utgangspunktet. Hadde ikke laget noen sak ut av dette.

Anonymkode: f3314...a52

• Liker 17
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er mulig å dra dit flere ganger.

Anonymkode: d0336...f2b

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

😂😂

Beste svaret! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synest faktisk det er dårlig når avtalen var å vente på deg. 

Anonymkode: c65a2...cdf

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var dårlig gjort og hadde sagt i fra at hvis hun fortsetter sånn kan hun bare glemme å se barnet. Det skjer selvsagt på mine premisser, ikke hennes. Hun er ikke mor, og burde anse det som et privilegie å kunne tilbringe tid med barnebarnet sitt.

Anonymkode: 56eed...af9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes det var dårlig gjort og hadde sagt i fra at hvis hun fortsetter sånn kan hun bare glemme å se barnet. Det skjer selvsagt på mine premisser, ikke hennes. Hun er ikke mor, og burde anse det som et privilegie å kunne tilbringe tid med barnebarnet sitt.

Anonymkode: 56eed...af9

Oj,,, er det sånn at istedenfor at dere skal betale for barnevakt, så burde barnevakten betale dere for å tilbringe tid med barnet siden barnet deres er et privilegium? 

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer! Tenk så heldig barnet er som har slik svigermor som faktisk ønsker å bruke tid med barnebarnet. Det kommer mange muligheter til å gjøre ting med barnet som er nytt for barnet som du som mor kan opplevde og det kommer mye som du aldri får opplevd med barnet. Slik er det. Hev deg over det, og sett pris på at barnet fikk en fin dag med farmor. 

Anonymkode: c87c0...5fd

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, kun et besøk hvert tiende år for hver familie. Utvidet familie.

Anonymkode: 3c704...a53

• Liker 2
Skrevet

Skjønner deg jeg. Jeg elsker deg entusiasmen barna viser når de opplever noe nytt og elsker å være der om mulig. Dette var ego av bestemor. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En avtale er en avtale.

Jeg synes de som mener du er den teite her burde gå litt i seg selv og tenke over at dette ikke handla om bare akvariet men om at grenser ikke respekteres. 

Anonymkode: ca074...5c9

• Liker 10
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...