Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den følelsen er nok god å kjenne på, kan jeg tenke meg! 🥰 Gratulerer.

Lykke til med flyttingen. Sørg for hemmelig telefonnummer, så han eksen din ikke søker opp den nye adressen din på nettets telefonkataloger etter flytting....?

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Million said:

Den følelsen er nok god å kjenne på, kan jeg tenke meg! 🥰 Gratulerer.

Lykke til med flyttingen. Sørg for hemmelig telefonnummer, så han eksen din ikke søker opp den nye adressen din på nettets telefonkataloger etter flytting....?

Tusen takk! Det er en veldig god følelse 🤗 Jeg tror jeg skal bytte nummer etter jeg har flyttet, håper på at det skal gå fint! 

Anonymkode: 0bac4...480

AnonymBruker
Skrevet

Husk til neste gang du låner penger: lag en skriftlig avtale hvor det står når pengene skal betales tilbake. 

Anonymkode: 14389...479

• Nyttig 1
Skrevet

Bra jobba! 

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer!

Anonymkode: 7850a...2c5

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Husk til neste gang du låner penger: lag en skriftlig avtale hvor det står når pengene skal betales tilbake. 

Anonymkode: 14389...479

Jeg håper egentlig å ikke trenge å låne av noen igjen, men det skal jeg i så fall! Ville egentlig det denne gangen også, men hver gang jeg foreslo det sa han bare at det ikke var noe hast og at jeg bare skulle betale tilbake når jeg kunne, uansett om det var lenge til. Men så kom det jo stadig mange små stikk angående disse pengene. Lesson learned, i alle fall! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, cleangal said:

Bra jobba! 

Tusen takk 🤗

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Gratulerer!

Anonymkode: 7850a...2c5

:thankyou:

Skrevet

Gratulerer! 🤗🥳

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bare en liten gladmelding denne fredags ettermiddagen, jeg skriver det her siden jeg ikke har mange å si det til. 

I dag hadde jeg endelig spart opp nok penger til å betale tilbake eksen min fra da han lånte meg 8000 kr i fjor 😀 Jeg hadde tjent lite ganske lenge og fikk en stor uventet regning, han insisterte på å låne meg pengene og sa at jeg bare kunne betale tilbake når det passet. Jeg syntes det var snilt av ham, men så tok han opp det med at jeg skyldte ham penger hele tiden. Han var alltid kontrollerende og fikk meg ikke til å føle meg noe bra, men når han hadde dette over meg ble det mye verre. Mange ufine kommentarer om at jeg er jo så dårlig med penger og kan ikke holde styr på noen ting. 

Etter at jeg endelig slo opp med ham (men sa at jeg skulle betale tilbake så fort som mulig) føler jeg at han har holdt dette med pengene over hodet mitt enda mer og brukt det som unnskyldning til å kontakte meg mye og kontrollere meg konstant. Det var så deilig å få sendt ham pengene tilbake i dag! Jeg har svært lite penger frem til neste lønning nå, men det er helt greit - jeg spiser havregrøt og brødskiver med glede ukene fremover når jeg slipper å ha ham i livet mitt. Nå er jeg fri fra ham og skylder ham ingenting! Snart flytter jeg, og da skal han ikke få vite den nye adressen min og jeg skal få være i fred. Aldri igjen skal jeg føle meg fanget i relasjonen med en mann! 

God helg alle sammen 😄

Så heeeeerlig!! 

Anonymkode: 87468...b79

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så herlig 🥰

Anonymkode: 1de41...ab6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

You go girl! Kjempebra! Glad for deg ❤️

Anonymkode: b316a...e04

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Herlig- godt jobbet🎉 

Skjønner den følelsen er deilig🌸

Anonymkode: e6e6d...dcb

• Hjerte 1
Skrevet

Gla' historie! 

Tenker det må være en stor lettelse av å få gjeldsbyrden ut av verden, herav bli kvitt den makten han hadde over deg ved å holde pengene over hodet på deg. 

Fantastisk! Håper det var det siste du så av han, for du fortjener bedre! 

God helg :D 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble rent glad på dine vegne av å lese dette, Ts!

Bra jobba!

Nyt at du er helt fri fra ham, og lykke til videre i livet :)

Anonymkode: a4fb3...883

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er noe så usmakelig ved mennesker som skal «hjelpe» men som konstant bruker dette mot personen som trengte hjelp.

Gratulerer med å ha betalt han tilbake 🥳

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk alle sammen! Det er så deilig å ha dette ute av verden, for en lettelse ☺️ Håper alle får en super helg! 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...