AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Del Skrevet 8. mars ? 🙂 🎁 👩 Anonymkode: 45c1a...301 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #2 Del Skrevet 8. mars Er du fra Østeuropa? Anonymkode: f5dd5...fe6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. mars #3 Del Skrevet 8. mars Gave? Aldri hørt om noen som får gave på kvinnedagen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Del Skrevet 8. mars Stemmerett, selvstendighet, fri abort, blant annet. Det jeg ønsker meg til neste år er likestilling i helsespørsmål, fokus på kvinnehelse må løftes! Anonymkode: b3ec5...e53 32 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stemmerett, selvstendighet, fri abort, blant annet. Det jeg ønsker meg til neste år er likestilling i helsespørsmål, fokus på kvinnehelse må løftes! Anonymkode: b3ec5...e53 Vil ikke anse noen av disse tingene som gaver, for dette er rettigheter kvinner før oss, kjempet for i mange år. Anonymkode: 84491...17b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 8. mars #6 Del Skrevet 8. mars Den største gaven er vel den jobben kvinner og menn har gjort før oss for å få et bedre samfunn . At man har flere muligheter enn mange andre steder. Er ikke det gave nok i seg selv? Må ikke blande sammen kvinnedagen og valentinsdagen. Det er to helt forskjellige ting 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. mars #7 Del Skrevet 8. mars Gave på kvinnedagen? Har jeg aldri hørt om noen av mine venninner nevne at de har fått, og ikke har jeg fått det selv heller. Hvis du mener gaver som gaver av kjæresten/mannen/samboer? Jeg kjøpte meg en pakke chorizo i stad i butikken, det er digg å gumle på foran tv-en. Gave bra nok, selv om jeg sørget for den selv 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 8. mars #8 Del Skrevet 8. mars (endret) Gavehysteriet tar ingen ende. Endret 8. mars av Eva-Lena 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. mars #9 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vil ikke anse noen av disse tingene som gaver, for dette er rettigheter kvinner før oss, kjempet for i mange år. Anonymkode: 84491...17b Enig i det. Gaver er det vel ikke? Menn anser det ikke som en gave at de har hatt stemmerett i århundrer før oss, de ser på det som sin soleklare rett som mennesker. Ikke en gave. Det skal da ikke vi kvinner heller. Det er en rettighet vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #10 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vil ikke anse noen av disse tingene som gaver, for dette er rettigheter kvinner før oss, kjempet for i mange år. Anonymkode: 84491...17b Med tanke på hvor vaklende en del av disse rettighetene er verden rundt så anser jeg det definitivt som en helt enorm gave at jeg bor i et land der kampen har blitt tatt i så stor grad at det er nesten utenkelig å miste de. Det er kvinner som har kjempa for både seg og oss som kom etter, de har gitt slik at andre har fått. Anonymkode: e13f0...938 5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #11 Del Skrevet 8. mars Ingenting? Akkurat som hvert år. Og her i hjemmet er vi to kvinner. Kjenner heller ingen andre som får gave på kvinnedagen. Anonymkode: be9b5...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #12 Del Skrevet 8. mars Det er ikke en gave, blomster, kake og kaffeselskap-dag 😃. Håper du tuller. Det er en internasjonal dag der man setter fokus på kvinners rettigheter. Likestilling, likeverd, rett til utdanning, rett til prevensjon og selvbestemt abort, lik lønn for likt arbeid, kvinnehelse, kvinners forhold i krigsherjede land osv. Hvordan får du gaver til å passe inn på en sånn dag 😂? Anonymkode: aa333...2eb 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #13 Del Skrevet 8. mars Han satte på robotstøvsugeren før han dro, mens jeg var på jobb. Så jeg kom hjem til nyvasket gulv og en avslappet helg hjemme alene, om det teller. Anonymkode: 8c3d2...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #14 Del Skrevet 8. mars Jeg ønsker at de i hjemmetjenesten etc skal få yttertøy av kommunene på lik linje som de i mannsdominerte kommunale jobber. Jeg har ikke fått det jeg har ønsket meg enda. Anonymkode: d3615...630 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #15 Del Skrevet 8. mars Selvsagt er det mange kvinnegaver under kvinnetreet, men jeg åpner ikke før sølvjentene har sunget kvinneaften inn. Anonymkode: 6487a...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flymamma Skrevet 8. mars #16 Del Skrevet 8. mars Mannen min lager litt ekstra digg middag i dag. Tviler på at det er fordi det er kvinnedagen, but I’ll take it 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #17 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ønsker at de i hjemmetjenesten etc skal få yttertøy av kommunene på lik linje som de i mannsdominerte kommunale jobber. Jeg har ikke fått det jeg har ønsket meg enda. Anonymkode: d3615...630 ♥️ Anonymkode: d2550...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #18 Del Skrevet 8. mars Får alltid en rose. Det fikk jeg av min far. Han har alltid delt ut roser til kvinner han kjenner på kvinnedagen. Anonymkode: 612ba...cfd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 8. mars #19 Del Skrevet 8. mars Million skrev (11 minutter siden): Enig i det. Gaver er det vel ikke? Menn anser det ikke som en gave at de har hatt stemmerett i århundrer før oss, de ser på det som sin soleklare rett som mennesker. Ikke en gave. Det skal da ikke vi kvinner heller. Det er en rettighet vi har. Menn fikk vel stemmerett 15 år før kvinner, så ikke allverdens å rope hurra for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #20 Del Skrevet 8. mars Gaven jeg fikk var ekstra fokus på det kvinner utsettes for i verden, bare fordi de er kvinner, og fokus på alt det vi i dag tar som en selvfølge, men som er kjempet fram av kvinner før oss. Anonymkode: e2b80...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå