AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #1 Skrevet 8. mars 2024 Hei, skal på tur med en venninne neste helg, er følelser fra min side (hun vet det) Er overnatting på dobbeltrom som hun insisterte på. Men kjenner jeg kanskje begynner å få litt kalde føtter før turen, men å avlyse er ikke alternativ, vi er gode venner. Men i det siste ( etter en middag hos henne) er det veldig lite kontakt og hun har ikke selv tatt kontakt. Stemningen var fin under middag og samtalen gikk litt lett, men akkurat som at det ikke er noe som stemmer. Sier fortsatt at hun gleder seg utrolig mye til en hel helg sammen med meg, men jeg begynner å lure på alt, i tillegg til hvordan jeg skal forholde meg til alt..🤔 vi er begge godt voksne. noe som har en tanke?? Anonymkode: 4dc3c...c35
Gjest WhisperingWind Skrevet 8. mars 2024 #2 Skrevet 8. mars 2024 Har ikke du luftet dette flere ganger? Hva med å bare leve i nuet og la det flyte og se hva som skjer🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #3 Skrevet 8. mars 2024 WhisperingWind skrev (2 minutter siden): Har ikke du luftet dette flere ganger? Hva med å bare leve i nuet og la det flyte og se hva som skjer🤷🏻♀️ Ikke luftet dette før nei. Men er vell som du sier, Må bare se hva som skjer🙂 Anonymkode: 4dc3c...c35
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #4 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke luftet dette før nei. Men er vell som du sier, Må bare se hva som skjer🙂 Anonymkode: 4dc3c...c35 jeg har også lest denne tråden før. Og overskriften er for dårlig og lite beskrivende, tråden blir stengt av sånt. Jeg vet ikke helt hva du lurer på her heller. Du har kalde føtter men vil ikke avlyse. Neivel, så ikke avlys da. Anonymkode: 388b5...240 1
Christina82 Skrevet 8. mars 2024 #5 Skrevet 8. mars 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg