AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Del Skrevet 8. mars Jeg begynte å skrive en feel-good roman, i fjor. Ment som en hobby, og muligens jeg trykker 10 utgaver og gir vekk😂Dette er hobby, og ikke noen inntektskilde. Men, jeg har problemer med kroppen som gjør til at ipad eller penn og papir er bedre enn å sitte foran pc. Har nettopp skaffet meg ipad air+apple pencil. Jeg har veldig lyst å skrive med pencil, men er usikker på hva som er best; bruke pages eller laste ned word? Jeg aner heller ikke om det er mulig å skrive for hånd i word da🤨Går fint i pages. Men finnes det en app som kan konvertere skrift til tegn? Blir for slitsomt å gjøre alt på nytt på tastatur. Evt andre løsninger? Pga bruk av mye spesialtegn er det mye lettere med pencil enn tastatur. Takker for evt innspill😇😍 Anonymkode: 18dbf...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #2 Del Skrevet 10. mars Hvorfor ikke bare diktere? Anonymkode: 5cb86...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #3 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvorfor ikke bare diktere? Anonymkode: 5cb86...66e Hvordan kan det bli skriftlig?🫣😊 Anonymkode: 18dbf...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #4 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan kan det bli skriftlig?🫣😊 Anonymkode: 18dbf...efb AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 15.34): skaffet meg ipad https://support.apple.com/no-no/guide/ipad/ipad997d9642/ipados Anonymkode: 5cb86...66e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #5 Del Skrevet 11. mars Oiii takk! dette er jo perfekt🤩Hvis jeg får det til😅 Anonymkode: 18dbf...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå