AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #21 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ville du ha jobben da? Eller dytta de det over på deg? Uansett så ville jeg fortalt dem det at enten så må de bidra i å få jobben gjort eller så må dere få inn hjelp til det. Og betale det fra dødsboet. Anonymkode: a2ad3...189 Jeg trodde at jeg måtte ta jobben som bostyrer siden jeg var avdødes nærmeste og bodde med avdøde (jeg var i sjokk og tenkte ikke klart) Etter en stund da det begynte å bli mye for meg, spurte jeg om de kunne tenke seg jobben, men de takket nei. Ts Anonymkode: 919c2...9d4
mefe Skrevet 11. mars 2024 #22 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er organisert i Fagforbundet og tror at den advokathjelpen er kun i forbindelse med problemer på arbeidsplassen. Vet ikke om det stemmer? Ts Anonymkode: 919c2...9d4 Ta en telefon og hør. Min mann er i NITO og har, som sagt, benyttet seg av dette privat da moren hans døde og det var litt usikkerhet mht testamentet. De så på det og kom med anbefalinger Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #23 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg trodde at jeg måtte ta jobben som bostyrer siden jeg var avdødes nærmeste og bodde med avdøde (jeg var i sjokk og tenkte ikke klart) Etter en stund da det begynte å bli mye for meg, spurte jeg om de kunne tenke seg jobben, men de takket nei. Ts Anonymkode: 919c2...9d4 Om arvingene skriver under på papirer som gir bostyrer fullmakt til å ta seg av boet, så kan vedkommende få hjelp av advokat som dekkes av midler i boet. Akkurat vært gjennom det samme selv. Fullmakten dekker jo for at bostyrer skal få orden i hva som er etterlatt etter avdøde Anonymkode: 251b6...d63 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #24 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Om arvingene skriver under på papirer som gir bostyrer fullmakt til å ta seg av boet, så kan vedkommende få hjelp av advokat som dekkes av midler i boet. Akkurat vært gjennom det samme selv. Fullmakten dekker jo for at bostyrer skal få orden i hva som er etterlatt etter avdøde Anonymkode: 251b6...d63 De andre arvingene ønsker ikke at det skal brukes penger av boet til advokat, fordi da blir det mindre penger å arve. De mener at bostyrer skal slite seg ut eller uten å få hjelp av profesjonell Ts Anonymkode: 919c2...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå