AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #1 Skrevet 8. mars 2024 Kjæresten min gav snappen til ei dame uten å spørre meg om tillatelse først. De hadde snakket sammen på en app, jeg er bifil. Og han hadde gitt snappen min, helt plutselig. Når jeg begynte å snakke med vedkommende, sendte h*n snap. Dette var en snap som var typ klipp og lim inn snap. Som hentet ut fra nettet. Folk kan ha dårlige intensjoner mot skeive mennesker. H*n også jeg har ikke tenkt å møtes. Snappen min består av fornavn og etternavn, ved et raskt google søk kan man finne alt av info om meg. Nå er jeg oppgitt på ham. vi har åpent forhold btw. Personen her er catfish faktisk. Anonymkode: 0212c...2a3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #2 Skrevet 8. mars 2024 OK. Men da snakker du med din kjæreste om det. Anonymkode: d2ea0...5de 1 1
Østkantgutt1913 Skrevet 8. mars 2024 #3 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): OK. Men da snakker du med din kjæreste om det. Anonymkode: d2ea0...5de Riktig
no shame Skrevet 8. mars 2024 #4 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjæresten min gav snappen til ei dame uten å spørre meg om tillatelse først. De hadde snakket sammen på en app, jeg er bifil. Og han hadde gitt snappen min, helt plutselig. Når jeg begynte å snakke med vedkommende, sendte h*n snap. Dette var en snap som var typ klipp og lim inn snap. Som hentet ut fra nettet. Folk kan ha dårlige intensjoner mot skeive mennesker. H*n også jeg har ikke tenkt å møtes. Snappen min består av fornavn og etternavn, ved et raskt google søk kan man finne alt av info om meg. Nå er jeg oppgitt på ham. vi har åpent forhold btw. Personen her er catfish faktisk. Anonymkode: 0212c...2a3 Det er et skikkelig overtramp, og noe jeg hadde sagt aldri skulle skje igjen. Er selv ikkemonogam, men min(e) partner(e) har ikke tillatelse til å dele annen informasjon om meg enn nicket på nettstedet vi er på 🧐
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #5 Skrevet 8. mars 2024 Hvem er h*n, ettersom kjæresten din er en han, og den andre er ei dame? Jeg skjønner poenget ditt, men du skriver litt forvirrende. Anonymkode: d9d36...6f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå