Hoia Skrevet 8. mars 2024 #1 Del Skrevet 8. mars 2024 Det kom plutselig mange floker i håret mitt, tror det skyldes at jeg har hatt litt mye varme i det. Jeg kom over en spray som var helt super tidligere, fra Wella, men nå finner jeg den ikke igjen. Noen som har tips om supre produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #2 Del Skrevet 8. mars 2024 Uniq1 fra revlon, og moroccanoil. Men bruk med måte, overforbruk gjør bare håret fett. I tillegg reagerer håret statisk på været for tiden, dermed blir det lett mere floker. Sørg i tillegg for at du klipper spisser innimellom, splittede spisser floker lettere. Tenk på de som en kongle med «taggene» ut. Anonymkode: cc881...df3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #3 Del Skrevet 8. mars 2024 System professional keratin balsam Anonymkode: a9d78...c18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #4 Del Skrevet 8. mars 2024 Greie håret godt hver dag Anonymkode: 49d2d...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #5 Del Skrevet 8. mars 2024 Olaplex nr.6 etter hver vask og en god antifloke børste. Anonymkode: cefb9...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå