AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Del Skrevet 8. mars Hva er best å få det bort med? Klor? Anonymkode: 263ca...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #2 Del Skrevet 8. mars Spør foreldrene dine. Tydligvis noe basiskunnskaper de har glemt formidle til deg. Anonymkode: 25aac...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spør foreldrene dine. Tydligvis noe basiskunnskaper de har glemt formidle til deg. Anonymkode: 25aac...492 Hyggelig du var da. Tydeligvis noe foreldrene dine har glemt å formidle til deg også. Har ikke vokst opp med katt, og heller ikke hatt katt så lenge. Har forstått det sånn at katteurin sitter godt. Anonymkode: 263ca...b3d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. mars #4 Del Skrevet 8. mars Katteurin må fjernes med spesialmidler, da vanlige vaskemidler ofte ikke greier å fjerne lukten. Det er viktig at lukten for katten også blir borte, så den ikke markerer på samme sted igjen. Jeg kjøpte dette middelet for mange år siden, da jeg hørte det anbefalt av en hundeeier på YouTube kanalen hennes. Den gangen måtte jeg kjøpe det fra utlandet og få det sendt til Norge, men de senere år har man begynt å selge det i norske nettbutikker også. Dette produktet kan jeg virkelig anbefale, det leverer kvalitet! Fjerner lukt fra all gørr som kommer ut av en dyrekropp. Jeg kjøpte det fordi jeg da hadde to hundevalper som tisset, bæsjet og spydde både her og der. Det fjerner ALL LUKT! Et suverent rengjøringsmiddel for dyr. Her er en variant av middelet spesielt for katters ekskrementer og urin: Nature's Miracle for katter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Del Skrevet 8. mars Eddik 😊 Eller kjøp og få hjelp fra en dyrebutikk. Når katten tisser utenfor er det en årsak. Enten møkkete do, den er syk eller nor anmet plager den. Så få en sjekk hos vetrinær. Anonymkode: 802d0...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Del Skrevet 8. mars Kjøp spray beregnet for det på dyrebutikken. Anonymkode: 50c33...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå