Gå til innhold

Mistet tilgang til min andre fb konto

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en ekstra konto jeg bruker til kjøp og salg, og har plutselig mistet tilgang. Kontoen er oppe og går, men to innlegg er borte vekk.

Har flere kjøpere som venter på svar; jeg husker ikke navnene så får ikke gitt beskjed. Har lest på hjelpesenter, og tror det er det rare navnet på kontoen min som gjør til at fb kanskje har sperret for bruk eller noe.

Skulle slette fb app og laste inn på nytt, men da går data/info tapt på hovedkontoen min😕Har ikke lyst til det.

Har prøvd å følge instruks med «profil til konto» etc etc»gjenopprett denne kontoen». Men det stopper opp før jeg kommer til gjenopprett. Hva gjør jeg og hva har skjedd🧐Har jo vært mye tull med fb de siste dagene.

Anonymkode: ddde4...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh.. kanskje de har gjort noe for å bli kvitt alle med flere kontoer? Det er vel et regelbrudd å ha mer enn en, såvidt jeg vet.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Eh.. kanskje de har gjort noe for å bli kvitt alle med flere kontoer? Det er vel et regelbrudd å ha mer enn en, såvidt jeg vet.

Åja det visste jeg ikke. Kjenner mange som har to kontoer🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Åja det visste jeg ikke. Kjenner mange som har to kontoer🤨

Ja, jeg skjønner ikke poenget. Men det er jo dessuten mange som får konto hacket eller kopiert. For ikke å snakke om andre falske profiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lurer på om det er en tilleggsprofil og ikke en ekstra konto jeg lagde🫣Bare byttet mellom de to på fb kontoen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...