Gjest Janna Skrevet 10. november 2002 #1 Skrevet 10. november 2002 Jepp, det er det! Og jeg skal straks ta en telefon til den kjære pappan min og høre om han har fått farsdagskortet jeg sendte på torsdag! :D (regner med det, hehe) Til alle pappaer som titter innom her: Ha en fin farsdag!
vilja Skrevet 10. november 2002 #2 Skrevet 10. november 2002 Farsdag her også. Pakket inn en pakke til han fra oss søsknene. Han fikket par T-shorter og tre par sokker..
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 10. november 2002 #3 Skrevet 10. november 2002 Av meg fikk han nytraktet kaffe! 8)
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2002 #4 Skrevet 10. november 2002 Jeg kjøpte han dyr belgisk sjokolade, jeg. Tror det falt i smak hos han...
Gjest Starya Skrevet 10. november 2002 #5 Skrevet 10. november 2002 Min har fått en genser, kombinert bursdag og farsdagsgave. Også skal jeg prøve å huske å ringe litt senere i ettermiddag... Poden ga sin far et par sokker og en dusjsåpe.
RoadQueen Skrevet 10. november 2002 #6 Skrevet 10. november 2002 Jeg blir litt sentimental her jeg nå, tenker tilbake på alle de artige farsdagene med min marsipankakeelskende far som alltid klarte å gjøre et stort nummer av en pakke med sokker. Han har desverre gått bort - så til dere alle; ring til pappaen deres på farsdagen!
Salina Skrevet 10. november 2002 #7 Skrevet 10. november 2002 Min ble kjempe glad for småkakene... Og kortet jeg laget. + farsdags lunchen... kom meg ikke opp tidlig nok til å lage frokost...
Iset Skrevet 10. november 2002 #8 Skrevet 10. november 2002 uff jeg er ikke så gla i fars-dag, siden min kjære pappa ble brått revet fra oss i ung alder for 2 år siden,men jeg har jo en fantastisk snart-svigerfar da, som jeg kaller for pappa:) han er herlig. jeg har ikke råd til å gi hamnoe idag, men han fikk et kort. ellers skal jeg bake en kake til ham neste helg:)
*Lillian* Skrevet 10. november 2002 #9 Skrevet 10. november 2002 Siden pappa'n min bor maaaange mil unna, så ringte jeg blomsterbutikken der han bor og bestilte en stor bukett til ham. Også skal jeg ringe ham senere i dag, da... :D
Gjest Lea Skrevet 10. november 2002 #10 Skrevet 10. november 2002 Jeg har fått klar beskjed om at far- og morsdagsgaver ikke er nødvendig og at jeg bør bruke pengene mine på andre ting. Ettersom foreldrene mine ikke er i Norge akkurat nå, så blir det nok en telefon eller en SMS (hvis jeg ikke får tak i dem på telefon!). Vi har ikke de helt store tradisjonene når det gjelder sånne dager hos oss heller. Da jeg var liten bakte vi kake og hadde en liten kosestund alle sammen. Men etter at jeg flyttet hjemmefra har det blitt med en liten telefonsamtale, noe alle er fornøyd med.
starie Skrevet 10. november 2002 #11 Skrevet 10. november 2002 Mamma var snill og ordnet med presang fra meg, søster og bror siden jeg bor 50 mil hjemmefra. Han fikk en deilig, varm vinterjakke Og så har jeg selvfølgelig ringt hjem da
Yran Skrevet 10. november 2002 #12 Skrevet 10. november 2002 Selv om det er en "handelstands greie" så er det jo en fin dag og en fin tradisjon, husker dere når vi var "små" og lagde mor og farsddagskort på skolen, dikt og greier. Dette tror jeg ikke eksisterer mer ... ihvertfall ikke på skolen til mine barn. Kanskje like greit nå som det er så mange skilsmisser, stemødre, stefedre osv. ikke så veldig morro for den ene ungen som sitter der og ikke vet hvor og hvem pappa er... YRAN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå