AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #1 Skrevet 8. mars 2024 Jeg skrev denne initialt under emnet kjæresterelasjoner/ samliv, men kom på at kanskje den egentlig passer inn under dette emnet? Jeg og min mann er separert og må bestemme oss for hvordan vi skal bo fremover. Barna er i barnehagealder. Jeg ønsket ikke bruddet, men han gikk. Han sier dog at han trenger avstand for å sortere tankene, men at han ikke har gitt opp. Begge er utmattet av hele opplegget. For meg virker det litt som at de fleste som har klart å finne sammen måtte bo helt separat i hver sin bolig, der barna flyttet mellom dem. Jeg lurer på om det er noen her inne som har vært separert (med barn) og hvor man har klart å finne sammen igjen ved å bo noen dager i barnas hus eller annenhver uke over tid ? Eller ble det kun mas og man fikk ikke den roen man trengte? Noen solskinnshistorier der ute? Jeg blir veldig takknemlig om dere vil si hvor lenge dere var separert og hvordan dere "jobbet med å finne sammen". Hilsen alenemor👩👦👩👧 Anonymkode: d903c...066
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #2 Skrevet 8. mars 2024 *Dytter denne litt* Anonymkode: d903c...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå