Gå til innhold

Bedre sex etter utroskap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det skulle bli slutt, men vi har kommet oss gjennom det, vi har også mer sex. Andre med lignende erfaring? Jeg blir litt kåt av tanken

Anonymkode: 521c8...74c

AnonymBruker
Skrevet

Er du den utro eller bedratte part?

ganske normalt at den bedratte part er mer på en periode for å føle seg bra nok for den utro part. Som regel rakner det etter hvert. 

Anonymkode: 6eecb...1d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg trodde det skulle bli slutt, men vi har kommet oss gjennom det, vi har også mer sex. Andre med lignende erfaring? Jeg blir litt kåt av tanken

Det er i begynnelsen. Så avtar redselen for å miste partner, og tankene om hva den utro faktisk har mot forholde og tilliten, tar mer plass. Det er da problemene starter.  

Anonymkode: ad15a...7ea

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvilken tanke gjør deg kåt? At du har vært utro?

Anonymkode: 1b1dd...258

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok vi hadde hyppigere sex etter at exen min var utro - ikke fordi jeg tente på utroskapen eller noe sånt, men fordi jeg ikke gadd å investere noe emosjonelt lenger, så det ble "følelsesløs sex" hver gang han tok initiativ helt til jeg var klar til å flytte fra ham. 

Anonymkode: 89e35...4ae

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bedre. Sjeldnere. Helt opphørt på slutten.

Anonymkode: 5e9c5...cef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro, men han vil ikke miste meg, og vi har oftere sex. Jeg føler han prøver mye hardere nå, og det liker jeg

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg var utro, men han vil ikke miste meg, og vi har oftere sex. Jeg føler han prøver mye hardere nå, og det liker jeg

Dessverre bare en fase på vei mot slutten, som regel..

Anonymkode: 1b1dd...258

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt å knulle mer da. Spesielt om man er voksen nok mentalt til ikke å betegne sex med andre som utroskap i utgangspunktet. Da kan man komme til et fint sted hvor man kan ha et mer problemfritt samliv og et bedre sexliv totalt sett både med partner og andre. 

Og nei, før dere tanter og tøffluser kommer også påstår at om man ønsker sex med andre elsker man ikke sin partner . Tull og tøys. Sex har ingenting med følelser for partner å gjøre.

Anonymkode: 650c9...1ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Et ekstremt dårlig utgangspunkt og grunnlag for et harmonisk samliv. Dette kommer til å ende i grøfta.

Anonymkode: 0a84e...42b

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han prøver hardere for å føle seg bra nok og styrke eget selvbilde. Kanskje han samtidig prøver å undertrykke de vonde følelsene. En slik respons på utroskap er ofte et tegn på at partner ikke takler det og at det vil ende i brudd når partner får landet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kalles hysterical bonding og er en reaksjon. Det går over.

Etter en liten stund , som regel 2-3 mnd. Kommer Hat , sinne, usikkerhet, tristhet krypende og sexlivet går i beste fall tilbake til normalt.

Å komme over utroskap tar fra 2 år OM DU GJØR ALT RIKTIG.

Å tro han er over dette fordi dere puler mye nå er en gigantisk feilslutning. Du bør lese deg opp på fasene så du vet hva som kommer og gjøre ditt beste for å møte hans behov i perioden fremover etter sviket.

Det avgjør om dere kommer igjennom. Mange feil du kan gjøre. Ikke bli overrasket om han om 2-3 år kommer til den konklusjon at forholdet er for ødelagt .

Rug sweeping av den utro, som ofte føles lettest ødelegger mest i lengden. Trickle truth er nådestøtet. Å innrømme litt etter litt så selv etter 2-3 år må den bedratte håndtere nye opplysninger og kløgner. Prosessen må starte opp ighejn 5-6 gnager.

Åpenhet og ærlighet , hans behov fremover.

Les om DARVO. det er det de fleste utro tyr til. Hvis du er en  slik person så håper jeg du bare lar han gå. Da er du en giftig partner med narsissistiske tendenser 

Anonymkode: 9ee17...2d8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sex har ingenting med følelser for partner å gjøre.

Endelig et fornuftig utsagn. Men prøv å si det til KG-mafien her inne (sukk)   🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (2 timer siden):

Endelig et fornuftig utsagn. Men prøv å si det til KG-mafien her inne (sukk)   🙄

Så det er mafia-tendenser å være monogam og bli såret hvis partner bryter en avtale og lyver? Da har jeg hørt det også. 

Helt innafor å skille sex og følelser. Det er også helt innafor med polyamarøsitet og åpne forhold. Det blir ikke det samme som å være utro. Det kan du sukke så mye du vil over. Heller finn deg en partner som aksepterer at du har sex med andre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (2 timer siden):

Men å være utro har alt med følelser å gjøre.

Ser folk sier at ts bør finne noen som tillater sex med andre, men vi ikkemonogame er ikke utro og forholder oss til rammer og avtaler i våre relasjoner..

De færreste forhold overlever utroskap, og med den umodne reaksjonen til ts om at alt nå er bra og partner handler utifra ønsket om å beholde hen, tror jeg de vol få en lang vei å gå..

Anonymkode: 05d08...96e

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Sex har ingenting med følelser for partner å gjøre.

Anonymkode: 650c9...1ba

For meg har det det. Mann her. Har blitt kalt mye rart men aldri tøfflus.

Anonymkode: 2b439...3de

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Så han vet at du har vært utro? ..ellers ville han vel ikke fått rævva i gir🤭

Jo jeg tror deg.. og jeg tror på at slikke vekkelser kan skje, der partneren er redd for å miste sin partner. Det skjer som oftes de gangene den utroe ikke får nok nytelse, eller ikke blir sett og hørt i forholdet. Sexlivet dabbet ut, og  mannen sov på jobben i sexlivet😜

Jo jeg har hatt sex med mange kvinner i samme og ulike situasjoner..

• Noen kvinner tok en hvit løgn, og sa de var single.. Dagen etterpå, fikk de det travelt med å komme seg hjem til mannen🤭
  • Noen var mere ærlig, og sa de ikke fikk sex i det heletatt med mannen. Men også at de ble behandlet dårlig som kvinne, eller at de fullstendig hadde mistet lysten på mannen. Da knakk omsorgshjertet mitt.. vi pulte i lidenskap og begjær.. og vi fant ut flasketett alibi, og har aldri blitt avslørt🕵️‍♀️
  • Hevn-utroskap har jeg også opplevd, men da hadde jo mannen vært utro først. Da fikk jeg virkelig kjørt meg, for hun ga seg aldri før sinnet hadde roet seg🤭
  • Brudd-utroskap har jeg bare en gang vært med på.. men jeg var ikke klar over, at hun ville gjøre det slutt med mannen. Så da ble jeg navngitt, og uthengt som fittetyv. Den svei litt en periode.. Så fikk jeg takk fra mannen, for at han ble kvitt den "hora"🤭

Det finnes jo mange forskjellige årsaker til utroskap, og den som blir bedratt er ikke helt uskyldig.. Jeg har aldri vært utro, og har ikke hjerte til å være det heller. Men jeg har blitt bedratt en gang i ung alder, og jeg var nok medskyldig i det. Jeg klarte ikke å beskytte henne mot kåte menn, for jeg var mye på sjøen.. og ga vel henne alt for lite kjærlighet og sex😇

Men jeg står fremdeles parat for å hjelpe en kvinne i nød.. det beste er jo når utroskapen fører til ny oppblomstring.. det nest beste er å ha en fast elsker i utroskapen. Det er større sjanse for tilgivelse, hvis det ikke hores rundt🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...