Kll Skrevet 8. mars 2024 #1 Skrevet 8. mars 2024 Hei! Jeg er tidlig gravid i første trimester. Før graviditeten var jeg aaaldri syk. Dette merker jeg har endret seg etter jeg ble gravid. Har vært gravid i under èn mnd og dette er tredje gangen jeg er syk med vond hals/feber/slapphet 😫 jeg var klar over at immunforsvaret blir svekket ved graviditet men dette føles jo helt ekstremt. Er det sånn kun første trimester eller gjennom hele graviditeten ? Andre som er mye syk? Bah!
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #2 Skrevet 8. mars 2024 Var selv mye syk første trimester. Når kvalmen endelig var over i uke 9, fikk jeg lungebetennelse som varte i en uke, helt frisk i to dager, så fikk jeg bihulebetennelse som varte ca en uke, to dager frisk, så fikk jeg covid og var syk i to uker😅 Ble heldigvis helt frisk i uke 14, er i uke 16 nå og har vært frisk i hele to uker! Anonymkode: adf29...308
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #3 Skrevet 8. mars 2024 Akkurat likt her… omgangssyke, vond hals, feber, holdeverk, vondt i kroppen… er så lei!!! Håper at våren slår skikkelig til nå, og at det kan hjelpe litt Anonymkode: 23d2e...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå