AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #1 Skrevet 8. mars 2024 Blir dette lagret noe sted som dna på en måte eller blir det ikke registrert etter de testene de skal ta, altså kjønnssykdommer? hvis de som går på narkotika tar urinprøve vil da de slå ut på tester? Isåfall vil vel ingen som går på det ta tester for ikke å bli tatt? jeg vil heller ikke at de skal lagre mitt dna på en måte heller, gjør de det eller blir alt slettet etter svar? dette er bare noe jeg lurer på, jeg går altså ikke på noen stoffer eller slik, men vil ikke være registrert i noen database med mitt urin/dna Anonymkode: e224f...0a6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #2 Skrevet 8. mars 2024 Nei, da må du be spesifikt om rustes ting. Med mindre legen er bekymret. Men da hadde legen kaldt deg inn for det itilegg Anonymkode: f5592...7d9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #3 Skrevet 8. mars 2024 De tar kun den prøven de har sagt de skal ta. Det eneste er hvis du feks har uvi så sender de av og til prøven inn til dyrking for å finne helt rett medisin. Anonymkode: 74287...7a3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #4 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, da må du be spesifikt om rustes ting. Med mindre legen er bekymret. Men da hadde legen kaldt deg inn for det itilegg Anonymkode: f5592...7d9 Så jeg blir ikke registrert i noen database eller hva det heter som blir sjekket ut når det skjer noe kriminelt og de finner dna som de sjekker ut om matcher? DNA register eller hva det heter? de sjekker altså kun ut det de skal og blir det negativt så blir alt fjernet og slettet, hvis jeg forsto deg rett? Anonymkode: e224f...0a6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #5 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De tar kun den prøven de har sagt de skal ta. Det eneste er hvis du feks har uvi så sender de av og til prøven inn til dyrking for å finne helt rett medisin. Anonymkode: 74287...7a3 Takk for svar Anonymkode: e224f...0a6 1
Rotemor Skrevet 8. mars 2024 #6 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Så jeg blir ikke registrert i noen database eller hva det heter som blir sjekket ut når det skjer noe kriminelt og de finner dna som de sjekker ut om matcher? DNA register eller hva det heter? de sjekker altså kun ut det de skal og blir det negativt så blir alt fjernet og slettet, hvis jeg forsto deg rett? Anonymkode: e224f...0a6 På ingen måte blit dna registrert uten samtykke. Det blir heller ikke testet.
Jdz Skrevet 8. mars 2024 #7 Skrevet 8. mars 2024 (endret) «Spør for en venn»? Endret 8. mars 2024 av Jdz
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #8 Skrevet 8. mars 2024 Helsevesenet er ikke politi. Man har i utgangspunktet ingen interesse av å ta folk, og man har ingen samarbeid med politi grunnet taushetsplikt. Det er kun i helt spesielle tilfeller man samarbeider med politi, men ikke for å ta DNA-prøve av folk som kommer for å teste seg for kjønnssykdommer, og det testes heller ikke for narkotika uten samtykke uten at det er helt spesielle tilfeller som for eksempel at man legges inn i sykehus og ikke er kontaktbar etc og man mistenker intox, eller at man legges inn på psykiatrisk. Anonymkode: 508c1...e4e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #9 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så jeg blir ikke registrert i noen database eller hva det heter som blir sjekket ut når det skjer noe kriminelt og de finner dna som de sjekker ut om matcher? DNA register eller hva det heter? de sjekker altså kun ut det de skal og blir det negativt så blir alt fjernet og slettet, hvis jeg forsto deg rett? Anonymkode: e224f...0a6 Nei, slapp av. Anonymkode: 6f4c9...6ee
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #10 Skrevet 8. mars 2024 Nei, de tester ingenting sånt. Anonymkode: 795ea...da9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #11 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Blir dette lagret noe sted som dna på en måte eller blir det ikke registrert etter de testene de skal ta, altså kjønnssykdommer? hvis de som går på narkotika tar urinprøve vil da de slå ut på tester? Isåfall vil vel ingen som går på det ta tester for ikke å bli tatt? jeg vil heller ikke at de skal lagre mitt dna på en måte heller, gjør de det eller blir alt slettet etter svar? dette er bare noe jeg lurer på, jeg går altså ikke på noen stoffer eller slik, men vil ikke være registrert i noen database med mitt urin/dna Anonymkode: e224f...0a6 Hva tror du selv? Anonymkode: 4c8b6...7a2 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #12 Skrevet 8. mars 2024 Røyka tall, eller? Folk blir paranoide av det, har jeg hørt. Anonymkode: d234a...70d 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #13 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Røyka tall, eller? Folk blir paranoide av det, har jeg hørt. Anonymkode: d234a...70d Tjall! Autokorrekt. Anonymkode: d234a...70d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #14 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva tror du selv? Anonymkode: 4c8b6...7a2 Vet ikke, derfor jeg spurte. Har ingen tiltro til det offentlige og statlige eller Norge/verden i sin helhet. Jeg er en som nesten ikke har noe registrert noen plass, jeg holder meg for det meste unna folk. ikke er jeg vaksinert for corona heller, men lever helt fint enda selv om jeg ikke skulle det ifølge eksperter i 2019 og 2020 Anonymkode: e224f...0a6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #15 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Røyka tall, eller? Folk blir paranoide av det, har jeg hørt. Anonymkode: d234a...70d Ikke røyket noen ting men røyker og salter mat selv så det holder seg lengre Anonymkode: e224f...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå