AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #1 Skrevet 8. mars 2024 Ja jeg er nylig singel og det er vondt pga mye følelser inni bildet, han vil at vi skal være venner men jeg klarer det ikke. Hva er deres beste råd for å komme over han? Anonymkode: da9bb...6e1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #2 Skrevet 8. mars 2024 Rødvin pleier å hjelpe er min erfaring. Anonymkode: a3eac...418 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #3 Skrevet 8. mars 2024 Beste er å kjøre null kontakt, ikke følg med på sosiale medier eller noenting, og kom deg ut og gjør masse ting. Anonymkode: d7713...c84 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #4 Skrevet 8. mars 2024 Er i akkurat samme situasjon. Vi har hatt flere brudd i forholdet. Di andre gangene har vi hatt mye kontakt, og det har ført oss tilbake, og samme greiene oppstår på nytt. Denne gangen, slettet jeg han på sosiale medier. Og vi har ikke kontakt. Det er veldig vanskelig. Da det går utover mye, det jeg gjør er og holde meg mest mulig optatt. Og i morgen blir det veninne kveld. 🙂 Anonymkode: 5a332...a8d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #6 Skrevet 8. mars 2024 Herregud for noen forslag… rødvin? 🥵 Men for all del.. alkoholisme starter et sted. Sikkert ikke utypisk etter en sorg. Gjør ting Ts.! Kom deg litt ut døren. Rydding hjalp meg mye. Ta opp en hobby igjen når du orker det som gjør deg glad. Ta kontakt med gamle venner? Anonymkode: 9d503...a86
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #7 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja jeg er nylig singel og det er vondt pga mye følelser inni bildet, han vil at vi skal være venner men jeg klarer det ikke. Hva er deres beste råd for å komme over han? Anonymkode: da9bb...6e1 Null vennskap selvfølgelig,null kontakt Avfølg han på ALLE kanaler. Du kan velge motsatt vær venn med han og venn på sosiale medier, og det VIL bare gjøre det verre🤷 Anonymkode: 8c777...181
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #9 Skrevet 8. mars 2024 Det vondeste bruddet varte i over to år her. Selvsagt innebærer regelmessig kontakt selvpining og evig forhåpninger for en av partene. Men du må også tillate deg å sørge så lenge det ikke innebærer selvdestruktiv atferd. Bruk de som er tilgjengelige til å snakke om sorgen. Kjøp noe fint. Vær spandabel med deg selv. Gjør noe nytt, gjør noe ofte. Og oppsøk venner når du har overskudd til å være sosial, og ikke bare trenge snakke om sorgen. Avledning hjelper. Anonymkode: 4784a...c06
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #10 Skrevet 8. mars 2024 Helt enig i at å blokkere er det beste tipset 😉 Det er også en fin tid for å få nye hobbyer, være mer med venner, fordype seg i nye temaer eller fokusere på karriere/utdanning. Jeg syns også det er fint og finne en ny flørt, ikke noe seriøse greier, men en som tar tankene over på noe annet. Anonymkode: 5a795...1dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå