AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 Jeg forstår ikke, så kan noen forklare meg dette… Hvorfor gir menn superlike og sender sveipenotis, men når vi matcher så svarer de uinteressert med korte svar og lar samtalen dø når jeg ikke lenger orker bære den alene. Feks samtale dag med en kar som sendte meg en sveipenotis og skrev at jeg var så nydelig Jeg: Hei! Så hyggelig at du hadde sveipet på meg, likte profilen din veldig godt ☺️ Også ser jeg at du er bare 1 km unna meg, hvor er det du bor? Jeg bor på **** Han: Hei. Bor ****. Jeg spør hvor han jobber og forteller hvor jeg jobber, men han svarer bare «på ****», uten å føre samtalen videre. Jeg spør etter nesten en time om dagen hans, han svarer kort, men sender ikke spørsmålet tilbake. Så jeg spør om en av hobbyene han har bilde at han driver med og han svarer med en kort setning, uten p føre samtalen videre. Jeg slutter å skrive og samtalen har stoppet helt opp. Er det jeg som er helt ræva på denne smalltalken til det punktet at de får avsmak på meg? Anonymkode: 5b5ce...cd3 4
Nysgjerrig95 Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 Oi, det var forfriskende å høre at andre har denne erfaringen!!! Har opplevd lignende så mange ganger 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 Da jeg var på Tinder (senest 2020) så unngikk jeg alle som trykte på superlike. Syns det lukter desperasjon lang vei... Menn sveiper på cirka halvparten av damene, så kanskje de hadde noen andre å snakke med, og ikke alle menn er så veldig flinke på skriftlig konversasjon heller da... Anonymkode: db4fa...73f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #4 Skrevet 8. mars 2024 Jadda. Både menn og damer som er sånn... Jeg er mann og kunne like gjerne skrevet åpningsinnlegget her. Bortsett fra at damer sjeldent sender superlike. Anonymkode: 8428b...de6
norw Skrevet 8. mars 2024 #5 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jadda. Både menn og damer som er sånn... Jeg er mann og kunne like gjerne skrevet åpningsinnlegget her. Bortsett fra at damer sjeldent sender superlike. Anonymkode: 8428b...de6 👆👌
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #6 Skrevet 8. mars 2024 «Godt» å høre andre opplever det samme. Jeg tør nesten bare sveipe på menn som har gitt superlike og swipenote, kun da jeg vet de faktisk er interessert i å bli kjent. Får swipenote av typen at jeg er utrolig vakker og at det hadde vært veldig kjekt å bli kjent. Så sveiper jeg til høyre tilbake da, og enten får jeg laber respons eller enda verre ingen respons i det hele tatt 🤷♀️ Anonymkode: 78e29...3b3
Engel Skrevet 8. mars 2024 #7 Skrevet 8. mars 2024 Har opplevd det der ja. Skjønner virkelig ikke folk som holder på sånn. Men antar at de har sendt til haugevis med damer, og så velger ut å prate skikkelig med den beste av de som de får respons fra eller noe, og bare svarer halvveis til andre for å kanskje holde dem lunkne om det ikke blir noe med den de har valgt?
Fjellmannover190 Skrevet 8. mars 2024 #8 Skrevet 8. mars 2024 Har kun trykt superlike ved feiltrykking🙈Superlike er litt corny? Får kun det fra damer jeg ikke ville matchet med. Trur Tinder er i ferd med å ødelegge hele datingverden, da det virker som om forventningen til opplevelsen og den faktiske opplevelsen av datingen ikke stemmer i det hele tatt. Som mann, så opplevde jeg at kvinner trengte ganske fort litt spenning, uten at det var seksuelt, men stort sett 60% var uten dialog. Hadde også mange matcher som jeg ikke startet opp på grunn av fokus på noen få om gangen.
svartkatt Skrevet 8. mars 2024 #9 Skrevet 8. mars 2024 Jeg tenker at enkelte er vant med, og kanskje forventer, at damer snakker i vei. Kan hende det går et lite hakk bedre om man treffes, men tviler på det.. Husker ikke om jeg noen gang har kommet så langt med den type menn. Heldigvis er det menn som er bedre på kommunikasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #10 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg forstår ikke, så kan noen forklare meg dette… Hvorfor gir menn superlike og sender sveipenotis, men når vi matcher så svarer de uinteressert med korte svar og lar samtalen dø når jeg ikke lenger orker bære den alene. Feks samtale dag med en kar som sendte meg en sveipenotis og skrev at jeg var så nydelig Jeg: Hei! Så hyggelig at du hadde sveipet på meg, likte profilen din veldig godt ☺️ Også ser jeg at du er bare 1 km unna meg, hvor er det du bor? Jeg bor på **** Han: Hei. Bor ****. Jeg spør hvor han jobber og forteller hvor jeg jobber, men han svarer bare «på ****», uten å føre samtalen videre. Jeg spør etter nesten en time om dagen hans, han svarer kort, men sender ikke spørsmålet tilbake. Så jeg spør om en av hobbyene han har bilde at han driver med og han svarer med en kort setning, uten p føre samtalen videre. Jeg slutter å skrive og samtalen har stoppet helt opp. Er det jeg som er helt ræva på denne smalltalken til det punktet at de får avsmak på meg? Anonymkode: 5b5ce...cd3 Jeg går vel under denne kategorien er jeg redd. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal holde samtalen gående og ofte blir det kjedelig for kvinnene jeg matcher med, jeg sliter med angst og er autist, men har heldigvis ett OK utseende da så det hjelper på med å få match. Men siden jeg ikke har peiling på hvordan man snakker til kvinner for å holde dem interessert så starter jeg samtalen sånn: "Hyggelig at vi matchet, du er veldig vakker og jeg har null peiling på hvordan jeg snakker med jenter så håper du finner den du leter etter snart, lykke til videre med swipen." Det er vel mest for bekreftelse jeg bruker appen, en liten selvtillitsboost av å få matcher, jeg har ikke noe behov for å finne en kjæreste for jeg trives best alene. Anonymkode: 5b5b3...eff
svartkatt Skrevet 8. mars 2024 #11 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg går vel under denne kategorien er jeg redd. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal holde samtalen gående og ofte blir det kjedelig for kvinnene jeg matcher med, jeg sliter med angst og er autist, men har heldigvis ett OK utseende da så det hjelper på med å få match. Men siden jeg ikke har peiling på hvordan man snakker til kvinner for å holde dem interessert så starter jeg samtalen sånn: "Hyggelig at vi matchet, du er veldig vakker og jeg har null peiling på hvordan jeg snakker med jenter så håper du finner den du leter etter snart, lykke til videre med swipen." Det er vel mest for bekreftelse jeg bruker appen, en liten selvtillitsboost av å få matcher, jeg har ikke noe behov for å finne en kjæreste for jeg trives best alene. Anonymkode: 5b5b3...eff Du gir jo opp og avviser dem med en gang! Du prøver ikke engang!?!? 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #12 Skrevet 8. mars 2024 svartkatt skrev (2 minutter siden): Du gir jo opp og avviser dem med en gang! Du prøver ikke engang!?!? Bedre føre var som det heter, før var det alltid jeg som ble avvist for at jeg var for kjedelig, for å spare dem bryet så bare gjør jeg det for dem. De fortjener en god mann som tar vare på dem, det klarer ikke jeg i min situasjon så da er det ikke vits å sløse tid på meg. Anonymkode: 5b5b3...eff
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #13 Skrevet 8. mars 2024 26 minutter siden, Fjellmannover190 said: Har kun trykt superlike ved feiltrykking🙈Superlike er litt corny? Får kun det fra damer jeg ikke ville matchet med. Trur Tinder er i ferd med å ødelegge hele datingverden, da det virker som om forventningen til opplevelsen og den faktiske opplevelsen av datingen ikke stemmer i det hele tatt. Som mann, så opplevde jeg at kvinner trengte ganske fort litt spenning, uten at det var seksuelt, men stort sett 60% var uten dialog. Hadde også mange matcher som jeg ikke startet opp på grunn av fokus på noen få om gangen. Men swipenote sender man ikke med uhell. Og corny er det ikke, jeg har kun møtt menn som har superliket meg (med vilje) for er bare de jeg tør å sveipe tilbake om de er kjekke. Så jeg syns det er topp 😄 Anonymkode: 78e29...3b3
Fjellmannover190 Skrevet 8. mars 2024 #14 Skrevet 8. mars 2024 Sant nok, sender ikke swipenote med vilje. Jeg har aldri superliked noen med vilje, synes i utgangspunktet det lyser litt desperasjon bak det, men mulig jeg tar feil.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #15 Skrevet 8. mars 2024 30 minutter siden, Fjellmannover190 said: Sant nok, sender ikke swipenote med vilje. Jeg har aldri superliked noen med vilje, synes i utgangspunktet det lyser litt desperasjon bak det, men mulig jeg tar feil. Ser ikke hva som er desperat med det, mye hyggeligere å føle seg litt utvalgt enn at man er en av de 100/100 som er sveipet og så antagentligvis sortert vekk etterpå. En som sendte meg superlike med swipenote om å møtes er den kjekkeste jeg har sett på tinder, han hadde gått rett til venstre ellers fordi jeg hadde antatt at han var for kjekk for meg. Anonymkode: 78e29...3b3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #16 Skrevet 8. mars 2024 Mange som er sånn er det fordi de får andre matches de heller vil ha. Anonymkode: 44fc1...f17
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #17 Skrevet 8. mars 2024 Jeg har bare vært på Tinder i 1 år. Men har hatt langrenn perioden uten, for når jeg dater noen så har jeg ikke behov for å kikke engang. Skjønner at Tinder er blitt en vanskelig arena for mange. Må jo innrømme at noen ganger er det deilig å bare få litt likes for selvtillits-boost. Men det er jo ikke derfor jeg laget kontoen. I løpet av dette året med til og fra, så har jeg blitt mer desillusjonert enn det motsatte. Er vanskelig for oss som egentlig ikke vet helt hva vi leter etter...hadde jeg vært 100% på at jeg vil finne en å bli gammel med så hadde det kanskje vært lettere å sortert ut endel. Men jeg er litt det at jeg vil ha det gøy, men samtidig åpent for at det kan bli seriøst også... Er kanskje sånn at Tinder er på vei til å bli kun for "casuals"... Anonymkode: 2bedb...a3c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #18 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg går vel under denne kategorien er jeg redd. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal holde samtalen gående og ofte blir det kjedelig for kvinnene jeg matcher med, jeg sliter med angst og er autist, men har heldigvis ett OK utseende da så det hjelper på med å få match. Men siden jeg ikke har peiling på hvordan man snakker til kvinner for å holde dem interessert så starter jeg samtalen sånn: "Hyggelig at vi matchet, du er veldig vakker og jeg har null peiling på hvordan jeg snakker med jenter så håper du finner den du leter etter snart, lykke til videre med swipen." Det er vel mest for bekreftelse jeg bruker appen, en liten selvtillitsboost av å få matcher, jeg har ikke noe behov for å finne en kjæreste for jeg trives best alene. Anonymkode: 5b5b3...eff Mann her. Det du gjør der er bare hinsides bortkastet. Jeg har også vært på Tinder bare for bekreftelse, men valgte heller å kjøpe abonnement. Da trenger du ikke matche med noen, men bare sutte på karamellen, etterhvert som noen gir deg en like. Anonymkode: 7bc96...e82 1
Bippeti Skrevet 8. mars 2024 #19 Skrevet 8. mars 2024 Men hvordan skal det liksom gi selvtillitsboost når samtalene man får innledet (for ikke å snakke om de som bare overser første meldingen) ikke fører noe som helst sted hen? En like betyr null for meg etter hvert, en match knapt noe mer. Det er bare tull.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #20 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg forstår ikke, så kan noen forklare meg dette… Hvorfor gir menn superlike og sender sveipenotis, men når vi matcher så svarer de uinteressert med korte svar og lar samtalen dø når jeg ikke lenger orker bære den alene. Feks samtale dag med en kar som sendte meg en sveipenotis og skrev at jeg var så nydelig Jeg: Hei! Så hyggelig at du hadde sveipet på meg, likte profilen din veldig godt ☺️ Også ser jeg at du er bare 1 km unna meg, hvor er det du bor? Jeg bor på **** Han: Hei. Bor ****. Jeg spør hvor han jobber og forteller hvor jeg jobber, men han svarer bare «på ****», uten å føre samtalen videre. Jeg spør etter nesten en time om dagen hans, han svarer kort, men sender ikke spørsmålet tilbake. Så jeg spør om en av hobbyene han har bilde at han driver med og han svarer med en kort setning, uten p føre samtalen videre. Jeg slutter å skrive og samtalen har stoppet helt opp. Er det jeg som er helt ræva på denne smalltalken til det punktet at de får avsmak på meg? Anonymkode: 5b5ce...cd3 Min erfaring, som Ann på Tinder er at kvinner gjør det samme, jeg stiller spørsmål, prøver å holde samtalen i gang, og så dør det ut. De har vel for mange samtaler på gang på samtidig ? Anonymkode: 18345...394
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå