AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 Har begynt å tekste med en fyr, matchet på Tinder. Har bestemt oss for å møtes, men pga jobb blir det nesten 2 uker til… Han har allerede begynt med god morgen og god natt meldinger, og synes det er mye gjennom hele dagen egentlig. Jeg synes det er greit å holde det litt varmt selvfølgelig, men det er grenser for hvor mye tid og engasjement jeg gidder å investere før vi faktisk får testet kjemien Face to face…Sånn har det vært med flere andre jeg har hatt noe på gang med før også…alle er så PÅ, det er liksom ikke noe tålmodighet der ute. Jeg vil møte et menneske før jeg egentlig tar stilling til om dette er noe jeg har lyst til å bruke tid på. Sånn som det er nå, så får jeg melding nesten hver 2 time fra morgen til kveld. Synes det er vanskelig å si noe og, vil ikke ødelegge stemningen. Han virker jo veldig hyggelig, det blir bare litt mye litt tidlig… hva mener folket. Anonymkode: 46664...ce8
Gjest Hoia Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 Kan du ikke date noen i mellomtiden da? Si du ikke kan sende meldinger fordi det er en funksjon som har slått seg vrang, og at dere kan snakkes om to uker, og at du gleder deg til å bli kjent, og så sier du bare at: "Dere blir jo ikke kjent på sms".
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 Hoia skrev (8 minutter siden): Kan du ikke date noen i mellomtiden da? Si du ikke kan sende meldinger fordi det er en funksjon som har slått seg vrang, og at dere kan snakkes om to uker, og at du gleder deg til å bli kjent, og så sier du bare at: "Dere blir jo ikke kjent på sms". Du tuller nå….? Av de utallige tekstemulighetene man har, så går det ikke an å si noe sånt. Burde vel ha satt ned foten ganske med en gang, nå føler jeg det er litt forseint. Anonymkode: 46664...ce8
Gjest Hoia Skrevet 7. mars 2024 #4 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du tuller nå….? Av de utallige tekstemulighetene man har, så går det ikke an å si noe sånt. Burde vel ha satt ned foten ganske med en gang, nå føler jeg det er litt forseint. Anonymkode: 46664...ce8 For seint før dere har møttes? Bare si at du ikke har anledning til å sende så mange sms, og at dere ses om to uker.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #5 Skrevet 7. mars 2024 Vi kommuniserer da ikke på sms. Men på snap. Anonymkode: 46664...ce8
Gjest Hoia Skrevet 7. mars 2024 #6 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi kommuniserer da ikke på sms. Men på snap. Anonymkode: 46664...ce8 Da får du bare snappe igjen da. Det er for øvrig også et godt tips i datingen.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #7 Skrevet 8. mars 2024 Vent ett par timer med å åpne snappene hans for deretter å svare han. Procastinate... Ved spørsmål kan ett mulig svar være: hektisk/ travel dag.. Anonymkode: 7da55...6cd 1
Fjellmannover190 Skrevet 8. mars 2024 #8 Skrevet 8. mars 2024 Bare si at du gleder det til å møte han, og at du setter pris på meldingene. Men at du har lyst til å få inntrykk av han i person før du lager et feil bilde via sosiale medier. Det virker som veldig mange menn tar litt av i denne chatte-fasen, og jeg vil påstå at det ødelegger mer en det faktisk gir fordeler. (Om han lovebomber bør du være obs, men dette høres ut som litt uerfarnenhet. 2
Q2012 Skrevet 8. mars 2024 #9 Skrevet 8. mars 2024 Hoia skrev (15 timer siden): Kan du ikke date noen i mellomtiden da? Si du ikke kan sende meldinger fordi det er en funksjon som har slått seg vrang, og at dere kan snakkes om to uker, og at du gleder deg til å bli kjent, og så sier du bare at: "Dere blir jo ikke kjent på sms". Det er veldig lurt å begynne å fortelle løgner. Personlig syns jeg du må bare fortelle sannheten og at du ikke trenger å være i kontakt på Snap hele tiden. En person kan ikke gjette hva du vil eller ikke vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå