Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid i uke 24. i dag var jeg på ultralyd og la merke til noe jeg har tenkt på. Fosteret hadde korrekte mål på lengde og hode til antall uker og dager jeg er på vei. Men da jordmor målte magemålet til fosteret spratt ukene opp til 27, og da hun fylte ut målkurven etterpå var magemålet til fosteret en del over gjennomsnittet. Glemte å spørre om hv det betyr. Noen som vet? Er det at babyen er god og rund? Hehe

Anonymkode: 8c107...f3c

Videoannonse
Annonse
Gjest Luksusbia
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er gravid i uke 24. i dag var jeg på ultralyd og la merke til noe jeg har tenkt på. Fosteret hadde korrekte mål på lengde og hode til antall uker og dager jeg er på vei. Men da jordmor målte magemålet til fosteret spratt ukene opp til 27, og da hun fylte ut målkurven etterpå var magemålet til fosteret en del over gjennomsnittet. Glemte å spørre om hv det betyr. Noen som vet? Er det at babyen er god og rund? Hehe

Anonymkode: 8c107...f3c

Tror baby er lubben ja, men fosteret får god næring fra morkake og det er jo positivt

AnonymBruker
Skrevet

På første var hodemålet kjempestort, men baby ble kjempestor -nesten 5 kg.

denne hadde store magemål-  ble 4 kg. 

Ikke bekymre deg, de hadde sagt noe om det var noe unormalt ❤️ her spratt det alle veier hele tiden.

Anonymkode: 347c1...3f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...