AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 Jeg overhørte min mann snakke med en kompis hvor han snakket om at sexlivet vårt er en av hovedgrunnene til at vi har det så bra sammen etter 15 år. Han er en mann som flytter fjell for meg og setter alltid mine behov først. Jeg trenger aldri å be om noe og han er der alltid for meg. Altså har han ikke et egoistisk trekk. Dette er noe et par av kompisene hans har terget ham litt for og han blir ofte kalt tøffelhelt (noe både mannen og jeg har sett på som umoden oppførsel). Vi ble snakkende litt om dette i etterkant av samtalen med kompisen da jeg på spøk lurte på om sexlivet vårt er årsaken til at han er som han er. Han anerkjente mine gode egenskaper og at han elsker alt med meg, ikke kun sexen, men at sexen så absolutt er en av grunnene til at han elsker meg slik han gjør. «Så lenge du knuller sånn som du gjør, så har du meg i din hule hånd». Jeg har høy sexlyst og elsker å ta initiativ og eksperimentere. Han har en del kinks og fetisjer som jeg elsker å ta del i. Jeg har aldri sagt nei til noe han har ønsket å prøve, ikke for at jeg føler jeg må, men for at jeg har lyst. Jeg er typen som kan suge ham spontant mens vi lager middag, er på tur, ser tv, bare for at jeg har lyst. Vi har ofte og god sex og det har vi hatt hele veien. Så da stiller jeg spørsmålet, er det sannhet i det min mann sier? Ikke at sex alene er nok, men at det kan ha så stor betydning for hvordan mannen (eller kvinnen for den saks skyld) har det i forholdet? Anonymkode: e97dd...5bf 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 Når det er sagt, så ønsker jeg ikke noen form for makt i forholdet og jeg setter ham først også. Jeg krever ingenting og han er min prioritet i alle valg jeg tar, så det er ikke enveiskjørt på noe vis. Anonymkode: e97dd...5bf
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 Kvinner har en enorm makt frem til de har hatt sex med en mann for første gang. Etter første gangs sex forandrer maktbalansen seg til mannens "fordel", og kvinnen vil aldri få tilbake den samme posisjonen. Anonymkode: 565b5...2ba 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #4 Skrevet 7. mars 2024 Jeg hadde heller ikke strekt meg så langt som jeg gjør for henne om sexen ikke var så bra. Hver gang vi møtes, så får hun massasje hele tiden vi er i sofaen, det blir fort 2-3t, og jeg hjelper til med alt hun trenger, og jeg der alltid for henne, og lysten til å være en slik kjæreste hadde nok sunket drastisk om sexen plutselig ble mindre og sexen dårligere. Så holder lysten seg oppe og sexen fortsetter å være bra, så har hun definitivt litt taket på meg, men jeg liker det sånn, selv om sikkert noen umodne gutter ser på det som å være tøffel Anonymkode: fc820...083 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #5 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvinner har en enorm makt frem til de har hatt sex med en mann for første gang. Etter første gangs sex forandrer maktbalansen seg til mannens "fordel", og kvinnen vil aldri få tilbake den samme posisjonen. Anonymkode: 565b5...2ba Det der høres ut som en rar teori i denne sammenhengen. Det gjelder kanskje noen, de som ikke har skjønt verdien av god sex eller et parforhold. De med ønske om stabilitet i livet og jevn tilgang til sex vil jeg tro absolutt setter pris på en dame som ts. Uten at jeg har noe egentlig svar på det ts spør om, da men. Den der kunne jeg ikke la stå uimotsagt! Anonymkode: efd56...766 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #6 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kvinner har en enorm makt frem til de har hatt sex med en mann for første gang. Etter første gangs sex forandrer maktbalansen seg til mannens "fordel", og kvinnen vil aldri få tilbake den samme posisjonen. Anonymkode: 565b5...2ba Den er jeg nysgjerrig på logikken bak.. Kvinner har ofte lavere lyst enn menn, det er da maktbalansen blir skjev, vært i et slikt forhold før, og da visste jeg hele tiden at det i praksis var hun som hadde kontroll over sexlivet Anonymkode: fc820...083 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #7 Skrevet 7. mars 2024 Jeg er kvinne med høy sex lyst, men føler jeg aldri har hatt noe makt av den grunn. Og alle menn jeg har vært sammen med, har behandlet meg veldig bra så lenge de er forelsket, så etter det blir de gradvis bare latere og latere, og gidder ikke å gjøre noe for meg, eller bidra med noe. Så da går jeg fra de. Og alle har sagt at de er svært fornøyd med sex livet. Anonymkode: 9874f...058 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #8 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er kvinne med høy sex lyst, men føler jeg aldri har hatt noe makt av den grunn. Og alle menn jeg har vært sammen med, har behandlet meg veldig bra så lenge de er forelsket, så etter det blir de gradvis bare latere og latere, og gidder ikke å gjøre noe for meg, eller bidra med noe. Så da går jeg fra de. Og alle har sagt at de er svært fornøyd med sex livet. Anonymkode: 9874f...058 Her har dette vedvart i over 15 år. Han kjenner fortsatt på forelskelse og påstår at sexen er en del av årsaken til det. Han er mer på nå og legger inn en innsats for forholdet hver dag. Anonymkode: e97dd...5bf
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #9 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Så da stiller jeg spørsmålet, er det sannhet i det min mann sier? Ikke at sex alene er nok, men at det kan ha så stor betydning for hvordan mannen har det i forholdet? Anonymkode: e97dd...5bf Her er det egentlig motsatt. Jeg som mann har den seksuelle «makten» i forholdet. Jeg har ikke sex og intimitet som noe kjærlighetsspråk. Sex er ikke en avgjørende faktor for mitt velbehag og tilfredshet i et forhold. Jeg trenger ikke at hun vil ha sex med meg etter en viss frekvens for å ha det bra. Hun er motsatt. Hun trenger sex og intimitet som en form for validering av mine følelser for henne. Derfor mener jeg at maktbalansen i den seksuelle relasjonen er svært skjev, men hovedtyngden av makten liggende hos meg. Rent seksuelt har hun ingen makt over meg i det hele tatt. I praksis har jo ikke dette noen betydning for oss. Sex har aldri vært kilde til frustrasjon eller konflikt i alle de årene vi har bodd sammen, så dette blir jo mest av teoretisk verdi. Anonymkode: d027f...18a 2
Gammelsmurfen Skrevet 7. mars 2024 #10 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg overhørte min mann snakke med en kompis hvor han snakket om at sexlivet vårt er en av hovedgrunnene til at vi har det så bra sammen etter 15 år. Han er en mann som flytter fjell for meg og setter alltid mine behov først. Jeg trenger aldri å be om noe og han er der alltid for meg. Altså har han ikke et egoistisk trekk. Dette er noe et par av kompisene hans har terget ham litt for og han blir ofte kalt tøffelhelt (noe både mannen og jeg har sett på som umoden oppførsel). Vi ble snakkende litt om dette i etterkant av samtalen med kompisen da jeg på spøk lurte på om sexlivet vårt er årsaken til at han er som han er. Han anerkjente mine gode egenskaper og at han elsker alt med meg, ikke kun sexen, men at sexen så absolutt er en av grunnene til at han elsker meg slik han gjør. «Så lenge du knuller sånn som du gjør, så har du meg i din hule hånd». Jeg har høy sexlyst og elsker å ta initiativ og eksperimentere. Han har en del kinks og fetisjer som jeg elsker å ta del i. Jeg har aldri sagt nei til noe han har ønsket å prøve, ikke for at jeg føler jeg må, men for at jeg har lyst. Jeg er typen som kan suge ham spontant mens vi lager middag, er på tur, ser tv, bare for at jeg har lyst. Vi har ofte og god sex og det har vi hatt hele veien. Så da stiller jeg spørsmålet, er det sannhet i det min mann sier? Ikke at sex alene er nok, men at det kan ha så stor betydning for hvordan mannen (eller kvinnen for den saks skyld) har det i forholdet? Anonymkode: e97dd...5bf The one with the pussy rules the world. 1 1
Flintis Skrevet 7. mars 2024 #11 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg overhørte min mann snakke med en kompis hvor han snakket om at sexlivet vårt er en av hovedgrunnene til at vi har det så bra sammen etter 15 år. Han er en mann som flytter fjell for meg og setter alltid mine behov først. Jeg trenger aldri å be om noe og han er der alltid for meg. Altså har han ikke et egoistisk trekk. Dette er noe et par av kompisene hans har terget ham litt for og han blir ofte kalt tøffelhelt (noe både mannen og jeg har sett på som umoden oppførsel). Vi ble snakkende litt om dette i etterkant av samtalen med kompisen da jeg på spøk lurte på om sexlivet vårt er årsaken til at han er som han er. Han anerkjente mine gode egenskaper og at han elsker alt med meg, ikke kun sexen, men at sexen så absolutt er en av grunnene til at han elsker meg slik han gjør. «Så lenge du knuller sånn som du gjør, så har du meg i din hule hånd». Jeg har høy sexlyst og elsker å ta initiativ og eksperimentere. Han har en del kinks og fetisjer som jeg elsker å ta del i. Jeg har aldri sagt nei til noe han har ønsket å prøve, ikke for at jeg føler jeg må, men for at jeg har lyst. Jeg er typen som kan suge ham spontant mens vi lager middag, er på tur, ser tv, bare for at jeg har lyst. Vi har ofte og god sex og det har vi hatt hele veien. Så da stiller jeg spørsmålet, er det sannhet i det min mann sier? Ikke at sex alene er nok, men at det kan ha så stor betydning for hvordan mannen (eller kvinnen for den saks skyld) har det i forholdet? Anonymkode: e97dd...5bf JA var min første innskytelse som svar på ditt siste spørsmål. Så må det vel nyanseres. Den første påstanden: "Sex gir kvinner makt i forholdet" kan medføre riktighet om mannen ikke finner ut at han har det bedre alene og uten sex enn med en kvinne og uten sex. Altså han lar henne ta makt på grunn av dårlig damedrag. I deres tilfelle vil jeg heller si at han har bra damedrag på deg og dere har et bra forhold seksuelt og det er det verdt å ta vare på uten at jeg vil si at det derfor er noen maktkamp i forholdet. Kanskje det kan utvikle seg slik om han mister draget på deg og blir redd for å miste deg og lignende.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #12 Skrevet 8. mars 2024 Sex er en av de viktige tingene som bør stemme i de fleste forhold. I vårt forhold vil jeg ha sex oftest så han har vel makta da? Eller jeg har makta fordi han aldri har hatt så bra sex? Vi har det ihvertfall fint begge to. Anonymkode: ba777...737 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #13 Skrevet 8. mars 2024 Makt er et rart (og negativt) begrep i denne sammenheng syns jeg. Sex er en gjensidig sak uansett, det er noe man deler og gjør sammen, ikke noe den ene gjør for den andre/gir. Og at man setter andres behov først? Pga sex? Det du beskriver er et godt forhold, sex er (en del av) limet, en viktig verdi dere deler. Det gir da ikke deg noe mer makt enn det gir ham over deg? Anonymkode: 9ef91...52a 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #14 Skrevet 8. mars 2024 De skikkelig rike har pengene i firma og andre ting som tilsynelatende gir mest utlegg vs inntekt. Anonymkode: ba777...737
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #15 Skrevet 8. mars 2024 Jeg har høy sexlyst. Det har kjæresten min også. Men sexen og kjemien vi deler er helt insane. Han har aldri hatt så bra sexliv før og har oppdaget nye reaksjoner med seg selv, har multiorgasmer og ekstremt lange orgasmer. Han er også helt rå. Han forstår kvinnekroppen og tingene han gjør gir meg orgasme hver gang, gjerne flere. Vi bruker lang tid når vi har sex. Før var de mer et orgasmejag og jeg kunne ha en kjappis på 5 min. Med han vil ingen av oss at det skal ta slutt. Det og at vi også er bestevenner som kan prate om alt, vi er ekstremt dedikert og omsorgsfulle mot hverandre og vi setter hverandre først der vi kan. Det er «oss» og «vi». Klining, leie, klemme og koser er et must. Vi må ha fysisk kontakt når vi er sammen. Han tuller med at jeg har all makten. At jeg kan be han gjøre hva som helst eller gi meg hva som helst og det er mitt🤭 Jeg vet han er en som faktisk vil gjøre alt for de han er glad i❤️ Men «makt»? Vi har begge mulighet å såre hverandre og det har lite med sex å gjøre. Det er en hjertesak. Sånn sett har vi like mye makt for vi har gitt hverandre hjertene våre🫶 Anonymkode: 9be90...657 1 1
Cuntzilla Skrevet 8. mars 2024 #16 Skrevet 8. mars 2024 Sex er viktig og kan selvsagt gjøre at man har det bedre i forholdet og har lyst å gjøre mer for den andre. Men makt? Synes det er rart å bruke det begrepet i denne sammenheng, når alt fungerer. Sex er da noe man deler - ikke et maktmiddel. Makt blir det vel først når den ene vil mer enn den andre. Dersom du klemmer sammen beina om han ikke gjør som du vil, for å sette det på spissen.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #17 Skrevet 8. mars 2024 Min erfaring er at sex er viktig når mannen er forelsket. Er han derimot ikke tiltrukket, hjelper det ikke at dama har høy lyst, er aktiv og eksperimentell. Anonymkode: fe6c4...c52
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #18 Skrevet 8. mars 2024 Dere må være over 30-35. Og du spør "kan sex være viktig"..... Jeg er litt eldre i et godt, langt, sexfyllt forhold. Å snakke om sexlivet MITT/vårt til en kompiser og jeg overhørte?-!) ville ikke ført til noen god spøkefull samtale mellom oss. Og "setter mine behov først", altså, vi er et team, en familie. Ingens behov er viktigere enn den andres. Hvis disse kompisene kaller ham tøffelhelt.... Og makt? Du høres ikke ut som en kvinne på 40, hva er poenget ditt med dette innlegget? Mener du det foreligger et maktbalanse i et ekteskap, der sex er maktmiddelet? Anonymkode: 9ef91...52a 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #19 Skrevet 8. mars 2024 Jeg vet at ts sin teori dessverre ikke stemmer. Anonymkode: f636d...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #20 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg overhørte min mann snakke med en kompis hvor han snakket om at sexlivet vårt er en av hovedgrunnene til at vi har det så bra sammen etter 15 år. Han er en mann som flytter fjell for meg og setter alltid mine behov først. Jeg trenger aldri å be om noe og han er der alltid for meg. Altså har han ikke et egoistisk trekk. Dette er noe et par av kompisene hans har terget ham litt for og han blir ofte kalt tøffelhelt (noe både mannen og jeg har sett på som umoden oppførsel). Vi ble snakkende litt om dette i etterkant av samtalen med kompisen da jeg på spøk lurte på om sexlivet vårt er årsaken til at han er som han er. Han anerkjente mine gode egenskaper og at han elsker alt med meg, ikke kun sexen, men at sexen så absolutt er en av grunnene til at han elsker meg slik han gjør. «Så lenge du knuller sånn som du gjør, så har du meg i din hule hånd». Jeg har høy sexlyst og elsker å ta initiativ og eksperimentere. Han har en del kinks og fetisjer som jeg elsker å ta del i. Jeg har aldri sagt nei til noe han har ønsket å prøve, ikke for at jeg føler jeg må, men for at jeg har lyst. Jeg er typen som kan suge ham spontant mens vi lager middag, er på tur, ser tv, bare for at jeg har lyst. Vi har ofte og god sex og det har vi hatt hele veien. Så da stiller jeg spørsmålet, er det sannhet i det min mann sier? Ikke at sex alene er nok, men at det kan ha så stor betydning for hvordan mannen (eller kvinnen for den saks skyld) har det i forholdet? Anonymkode: e97dd...5bf Stakkaren høres ut som om han er slave av sin egen kjønnsdrift. Mer hund enn mann. Anonymkode: 00873...119 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå