velos Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 (endret) Hei! Jeg er helt ny her så jeg vet ikke om jeg gjør dette riktig, men jeg håper jeg kan spørre her Jeg er 25 år, og på søken etter ny boplass. Jeg har stønad fra NAV og kan i bunn og grunn flytte hvor jeg vil. Jeg ønsker å bo rundt Porsgrunn-området, evt mot Sandefjord og Tønsberg, pga familie, men er åpen for å se an muligheter andre plasser. Jeg ønsker ikke å bo med andre, jeg trenger at hjemmet mitt er mitt og meg. Men så er jeg et menneske som elsker dyr, og som gjerne kunne tenkt meg å bo nærme en liten gård av noe slag! Kan være alt fra tradisjonell gård til bare hundegård. Bare det er dyr der ❤️ Men jeg aner ikke hvor jeg finner mindre gårder og gårdseiere og lignende, eller hvordan jeg i det hele tatt kan få dette til å skje? Så om du vet noe, har en link eller to, eller bare tilfeldigvis allerede eier en gård og trenger noen til å leie hybelleiligheten din til noe billigere enn seksogtyvetusen kroner og ørten bananer i måneden, så vil jeg gjerne høre! All info er bra info, og tas imot med gigantisk takk 🤩 Hehe, ja jeg vet jo det ville jo ikke vært så lett å finne det store og hele her og nå.. but, a girl can dream, right? 🤪 Endret 5. april 2024 av velos 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 Om du har erfaring med dyrestell er det mange bønder som trenger avløsere. Da kan du ofte få bo rimelig på gården. Prøv å spørre på "Venner av norsk landbruk" på Facebook. Anonymkode: cc69a...98d 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 Kor mykje er grensa di, TS? Fann denne einebustaden på eit gardsbruk. Utanfor Skien. https://www.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=77769685&ci=18 Anonymkode: 37b59...3ee 1
velos Skrevet 7. mars 2024 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Om du har erfaring med dyrestell er det mange bønder som trenger avløsere. Da kan du ofte få bo rimelig på gården. Prøv å spørre på "Venner av norsk landbruk" på Facebook. Anonymkode: cc69a...98d Takk! Skal sjekke ut gruppa 🤩 Har ikke noe stort av erfaring, annet enn at jeg har hatt kjæledyr og sett på dyrepasserne 😅 men så er jeg ikke på utkikk etter jobb heller
velos Skrevet 7. mars 2024 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2024 52 minutter siden, AnonymBruker said: Kor mykje er grensa di, TS? Fann denne einebustaden på eit gardsbruk. Utanfor Skien. https://www.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=77769685&ci=18 Anonymkode: 37b59...3ee Ååååh wow, det så jo himmelsk ut!! 😍vindu rett ut til kyra! litt vel dyrt, med nav er det ikke så mye i lomma, kan kaanskje strekke meg til 8k med strøm og internett inkludert 😬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå