Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg er helt ny her så jeg vet ikke om jeg gjør dette riktig, men jeg håper jeg kan spørre her :)

Jeg er 25 år, og på søken etter ny boplass. Jeg har stønad fra NAV og kan i bunn og grunn flytte hvor jeg vil. Jeg ønsker å bo rundt Porsgrunn-området, evt mot Sandefjord og Tønsberg, pga familie, men er åpen for å se an muligheter andre plasser. Jeg ønsker ikke å bo med andre, jeg trenger at hjemmet mitt er mitt og meg. Men så er jeg et menneske som elsker dyr, og som gjerne kunne tenkt meg å bo nærme en liten gård av noe slag! Kan være alt fra tradisjonell gård til bare hundegård. Bare det er dyr der ❤️ Men jeg aner ikke hvor jeg finner mindre gårder og gårdseiere og lignende, eller hvordan jeg i det hele tatt kan få dette til å skje? Så om du vet noe, har en link eller to, eller bare tilfeldigvis allerede eier en gård og trenger noen til å leie hybelleiligheten din til noe billigere enn seksogtyvetusen kroner og ørten bananer i måneden, så vil jeg gjerne høre! All info er bra info, og tas imot med gigantisk takk 🤩

Hehe, ja jeg vet jo det ville jo ikke vært så lett å finne det store og hele her og nå.. but, a girl can dream, right? 🤪 

Endret av velos
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du har erfaring med dyrestell er det mange bønder som trenger avløsere. Da kan du ofte få bo rimelig på gården. Prøv å spørre på "Venner av norsk landbruk" på Facebook.

Anonymkode: cc69a...98d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Om du har erfaring med dyrestell er det mange bønder som trenger avløsere. Da kan du ofte få bo rimelig på gården. Prøv å spørre på "Venner av norsk landbruk" på Facebook.

Anonymkode: cc69a...98d

Takk! Skal sjekke ut gruppa 🤩

Har ikke noe stort av erfaring, annet enn at jeg har hatt kjæledyr og sett på dyrepasserne 😅 men så er jeg ikke på utkikk etter jobb heller

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Kor mykje er grensa di, TS?

Fann denne einebustaden på eit gardsbruk. Utanfor Skien. 

https://www.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=77769685&ci=18

Anonymkode: 37b59...3ee

Ååååh wow, det så jo himmelsk ut!! 😍vindu rett ut til kyra! litt vel dyrt, med nav er det ikke så mye i lomma, kan kaanskje strekke meg til 8k med strøm og internett inkludert 😬 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...