AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 Noen som har gått ned over 20kg etter brystløft? Ble resultatet øddelagt? Anonymkode: 51789...b88
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 Tja, tok brystreduksjon da jeg var slank, har i ettertid gått gravid og gått ned 20 kg og er tilbake på startvekt. Puppene er helt fine, men nå opererte jeg jo på den vekta jeg er på nå. Det er litt mindre fyll i dem, men de er på plass der de skal. Er nok annerledes om man opererer på en vekt og går ned 20 kg derifra igjen. Da kan jeg se for meg det blir ganske tomt. Men det blir det jo for de fleste som går ned i vekt uansett. Anonymkode: cd740...fca
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 Jeg gikk ned 40 kilo, og tok brystreduksjon. Høres rart ut, men brystene mine ble ikke mindre av å gå ned i vekt. Reduserte med 4 kilo, og 10 cup-str. Ettersom jeg gikk ned kilo før jeg opererte er min helt fine. Ser at jeg ikke svarte på spørsmålet ditt....... Anonymkode: c5c9d...0f9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #4 Skrevet 8. mars 2024 Brystløft? Grøss,da hadde jeg heller gått opp i vekt igjen. Noen er redd sprøyter, jeg er redd kniver.... Anonymkode: 79b10...c7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå