AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 B-BLUPP er kanskje den beste beskrivelsen jeg får til av lyden Det er ikke den lyden en får når en får ny melding, når en sender melding eller når en er inne i en chat og noen skriver. Jeg får den innimellom når jeg åpner en chat, men forstår ikke hvorfor. Noen som vet? Anonymkode: a7fb2...996
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 Er ikke det når noen leser en melding du har sendt? Anonymkode: aea22...41f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 Lyden kan komme når det står at meldingen er levert, men ulest. Og den kan komme når jeg åpner meldinger som er sendt og åpnet for lenge siden. Virker så random. Anonymkode: a7fb2...996
Mezzosoprena Skrevet 7. mars 2024 #4 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): B-BLUPP er kanskje den beste beskrivelsen jeg får til av lyden Det er ikke den lyden en får når en får ny melding, når en sender melding eller når en er inne i en chat og noen skriver. Jeg får den innimellom når jeg åpner en chat, men forstår ikke hvorfor. Noen som vet? Anonymkode: a7fb2...996 Er det ikke når noen reagerer på et innlegg med en eller annen emoji, tro? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #5 Skrevet 11. mars 2024 Mezzosoprena skrev (På 7.3.2024 den 22.44): Er det ikke når noen reagerer på et innlegg med en eller annen emoji, tro? Det trodde jeg også, at man har fått like eller en reaksjon på en melding man har sendt? Anonymkode: 361b2...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå