Gå til innhold

Mistenker at kjæresten ikke er helt lojal, hvordan gå frem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min (relativt nytt forhold) var i hjembyen sin for et par uker siden i forbindelse med en bursdagsfest. Et par dager senere så jeg at han hadde blitt venn med ei veldig pen dame på Facebook. Ingen felles venner, men denne dama var visst venn med bursdagsbarnet. Så jeg antar at kjæresten min og henne møttes på denne festen. Både på turen og etter at han kom hjem la han ut flere snapper på storyen sin, blant annet et bilde av seg selv på treningssenteret. Stusset litt over det siste, for det virka utypisk av han å gjøre sånt. Nesten litt barnslig oppførsel. Ønska han oppmerksomhet fra noen?

En dag vi satt sammen på sofaen og han hadde snapchat åpen, så jeg navnet hennes og la merke til at de hadde streak på flere dager. Jeg hang meg ikke noe særlig oppi det der og da, men i det siste så har jeg hatt en ganske sterk magefølelse på at det er "noe" på gang. Helt i starten av forholdet fulgte han mange tilsynelatende "tilfeldige" kvinner på sosiale medier, og kommenterte på ting de la ut. Han gjør ikke sånt nå, men det ga meg ikke et særlig godt inntrykk av han. Han har fortalt at han har dårlig impulskontroll, uten å utdype noe mer hva det innebærer..

Neste helg skal han tilbake til hjembyen sin, og han sier han bare skal på besøk hos familien. Etter å ha sett på FB-profilen til denne dama så fant jeg ut at hun har bursdag samme dag/helg som han skal dit. Er jeg helt kokos som tenker at dette høres litt for tilfeldig ut? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det her, jeg føler jo at jeg ikke klarer å stole på kjæresten fullstendig. Hva tenker dere om dette?

Anonymkode: cfe93...3bf

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si at du blir med? 

Anonymkode: 8b2a1...295

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Det trenger på ingen måte å være noe, men skal jeg være helt ærlig ut i fra mitt svært subjektive, pessimistiske og fargede perspektiv hadde jeg på ingen måte stolt på denne situasjonen

• Liker 9
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Kjæresten min (relativt nytt forhold) var i hjembyen sin for et par uker siden i forbindelse med en bursdagsfest. Et par dager senere så jeg at han hadde blitt venn med ei veldig pen dame på Facebook. Ingen felles venner, men denne dama var visst venn med bursdagsbarnet. Så jeg antar at kjæresten min og henne møttes på denne festen. Både på turen og etter at han kom hjem la han ut flere snapper på storyen sin, blant annet et bilde av seg selv på treningssenteret. Stusset litt over det siste, for det virka utypisk av han å gjøre sånt. Nesten litt barnslig oppførsel. Ønska han oppmerksomhet fra noen?

En dag vi satt sammen på sofaen og han hadde snapchat åpen, så jeg navnet hennes og la merke til at de hadde streak på flere dager. Jeg hang meg ikke noe særlig oppi det der og da, men i det siste så har jeg hatt en ganske sterk magefølelse på at det er "noe" på gang. Helt i starten av forholdet fulgte han mange tilsynelatende "tilfeldige" kvinner på sosiale medier, og kommenterte på ting de la ut. Han gjør ikke sånt nå, men det ga meg ikke et særlig godt inntrykk av han. Han har fortalt at han har dårlig impulskontroll, uten å utdype noe mer hva det innebærer..

Neste helg skal han tilbake til hjembyen sin, og han sier han bare skal på besøk hos familien. Etter å ha sett på FB-profilen til denne dama så fant jeg ut at hun har bursdag samme dag/helg som han skal dit. Er jeg helt kokos som tenker at dette høres litt for tilfeldig ut? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det her, jeg føler jo at jeg ikke klarer å stole på kjæresten fullstendig. Hva tenker dere om dette?

Nei, nei det er du ikke! 
Hele denne situasjonen hadde fått varsellampene mine til å gå!🚩🚩🚩🚩🚩

Konfronter idioten og dump han for din egen del, slike menn som han er skadelig for ens psykiske helse!🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: 48768...18f

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Se han i øya, og si

Du hun (navnet på dama) ringte meg...

Så ser du reaksjonen hans.

Anonymkode: 6e7c2...42b

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Bli med.

Anonymkode: d74e0...9ec

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bli med.

Endret av yunayinu
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bli med.

Ja støtter denne. Si at du slenger deg på og se reaksjonen hans!

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye røde flagg her. Men da er det jo en gylden mulighet å møte foreldrene hans ja ☺️

Anonymkode: ff992...ab3

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff da. Jeg kan relatere til denne situasjonen. Han var utro. Kom deg bort trådstarter... :( 

Om du konfronterer han kommer han til å lyve uansett. Det gjorde eksen min. Jeg beklager at du må gå gjennom det der. 

Anonymkode: 583ba...e44

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er mye røde flagg her. Men da er det jo en gylden mulighet å møte foreldrene hans ja ☺️

Anonymkode: ff992...ab3

Huff, lo nesten litt av denne.. 🙈

TS.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Huff da. Jeg kan relatere til denne situasjonen. Han var utro. Kom deg bort trådstarter... :( 

Om du konfronterer han kommer han til å lyve uansett. Det gjorde eksen min. Jeg beklager at du må gå gjennom det der. 

Anonymkode: 583ba...e44

Ja det er det jeg tenker også, hvis han har vært utro så kommer jeg ikke til å få et ærlig svar anyways🤷🏻‍♀️ Jeg skal likevel spørre han om denne dama da, nå blir jeg jo litt nysjerrig på reaksjonen hans. Men innser nå at det hele høres ikke helt bra ut..

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes du er litt naiv her TS. Jeg hadde blitt irritert om samboer plutselig hadde snap streak med en dame han møtte på en fest?! 

Anonymkode: 07dd3...87a

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette kjente jeg igjen og fikk klump i magen nå. Håper det ikke er sånn. 

Anonymkode: d6d1d...acb

• Hjerte 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg hadde konfrontert Snap streaken der og da. 

Kjæresten har venninner og ved noen anledninger har de overnattet. Kvinner han kjente før meg som har vært platonisk; null stress. Ikke snapper han og chatter heller ikke med venner, da prater de på tlf.

Men hadde han møtt en ny dame og plutselig snappet og chattet masse med henne hadde jeg øyeblikkelig reagert for det er avvikende atferd sånn som jeg kjenner han. 

Klart; han har tilbydd meg full tilgang på tlf hans om jeg hadde spurt(på eget initiativ)

For meg hadde det at han i det hele tatt prater så mye med en annen kvinne fått meg til å revurdere hele forholdet.

Så jeg hadde satt meg ned med han og sagt at det ikke er ok for meg og at det føles som han skjuler noe. Hadde sagt at om det ikke var noe rødt flagg så lar han meg lese hva de skriver og sett reaksjonen. For uansett hva de skriver er det ikke greit å bli så intens med kontakt med en annen kvinne. Så hadde jeg tatt en vurdering og stolt på magefølelsen om veien videre. 

AnonymBruker
Skrevet
WhisperingWind skrev (22 minutter siden):

Jeg hadde konfrontert Snap streaken der og da. 

Kjæresten har venninner og ved noen anledninger har de overnattet. Kvinner han kjente før meg som har vært platonisk; null stress. Ikke snapper han og chatter heller ikke med venner, da prater de på tlf.

Men hadde han møtt en ny dame og plutselig snappet og chattet masse med henne hadde jeg øyeblikkelig reagert for det er avvikende atferd sånn som jeg kjenner han. 

Klart; han har tilbydd meg full tilgang på tlf hans om jeg hadde spurt(på eget initiativ)

For meg hadde det at han i det hele tatt prater så mye med en annen kvinne fått meg til å revurdere hele forholdet.

Så jeg hadde satt meg ned med han og sagt at det ikke er ok for meg og at det føles som han skjuler noe. Hadde sagt at om det ikke var noe rødt flagg så lar han meg lese hva de skriver og sett reaksjonen. For uansett hva de skriver er det ikke greit å bli så intens med kontakt med en annen kvinne. Så hadde jeg tatt en vurdering og stolt på magefølelsen om veien videre. 

Dette. Akkurat dette. 

Anonymkode: 1afd5...462

AnonymBruker
Skrevet

Jeg heier på vennskap av motsatt kjønn, man kan til og med få det mens man har kjæreste.

Meeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnn... til og meg jeg hadde reagert på dette. Spesielt med min kjæreste, han har jo ikke hatt snap streak med meg engang, så det hadde vært veldig avvikende atferd (han snapper lite og ingenting generelt) 😅 Så det spiller jo inn da, det er litt formildende omstendighet om han snapper i hytt og gevær med halve vennelisten.

Men at det er bursdagen hennes.. selvfølgelig skal han i den. En person du snapper med hver eneste dag har bursdag, hun har definitivt invitert han på fest. Og at han ikke forteller deg det, gjør jo det hele mer mistenkelig. 

Kjip situasjon.. du kan jo henge deg på, som noen sier. Eller dukke opp og rope surprise! Ringe når du tror han er på den festen.. eller på natta. Men alt det blir litt crazy girlfriend. Vil du ha en fyr som holder på som han gjør.. 

Han kommer til å nekte men jeg hadde nok bare sagt det som det var, sagt det du vet og skriver i denne tråden. Bare snap streaken i seg selv hadde nok fått meg til å reagere.

Anonymkode: ed5f7...681

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg 100% igjen. Min eks var utro, selv om han benekta det i laang tid. Hva er vitsen med kjæreste ?

Anonymkode: 1939f...b30

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det TS?

Anonymkode: d6d1d...acb

AnonymBruker
Skrevet

Det spiller vel ingen rolle om du aldri klarer å faktisk bevise noe som helst. Tvilen din kommer mest sannsynlig alltid til å være der. 

Selv om han ikke gjjør noe som helst en gang, så tror du sikkert at han har gjort noe tidligere - eller kommer til å finne på noe på et seinere tidspunkt. Sjekker du telefonen og e-posten hans, men aldri finner noe som helst, så tenker du kanskje at de kommuniserer på andre måter uansett.   

Anonymkode: c59c2...f2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...