Gå til innhold

Bekymret for familiemedlem som oppsøker kjendiser på sosiale medier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et litt eldre familiemedlem som hevder at hun er blitt kjent med kjendiser på sosiale medier, vedkommende søker vedkommende opp og innleder kontakt.

Vedkommende har fått innledet en nær relasjon til en skuespiller i utlandet. Vi prøver fiske og spør om dette virkelig er rett person, og hun insisterer å sier hun har snakket med personen på video. Hun sier manageren har sagt hun ikke får lov å fortelle noen om dette.

Kjendiser skulle komme på besøk, men det ble ikke noe. Altså fra andre siden av verden. Er det flere som har opplevd at sine 65+ familie medlemmer innleder vennskap med kjendiser som er mye yngre og klarer vekke interesse?

Anonymkode: edab1...977

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du bekymret? 

Anonymkode: c3442...c8b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er du bekymret? 

Redd vedkommende skal bli skuffet eller lures.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har et litt eldre familiemedlem som hevder at hun er blitt kjent med kjendiser på sosiale medier, vedkommende søker vedkommende opp og innleder kontakt.

Vedkommende har fått innledet en nær relasjon til en skuespiller i utlandet. Vi prøver fiske og spør om dette virkelig er rett person, og hun insisterer å sier hun har snakket med personen på video. Hun sier manageren har sagt hun ikke får lov å fortelle noen om dette.

Kjendiser skulle komme på besøk, men det ble ikke noe. Altså fra andre siden av verden. Er det flere som har opplevd at sine 65+ familie medlemmer innleder vennskap med kjendiser som er mye yngre og klarer vekke interesse?

Demens? De kan fantasere bra.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor er du bekymret? 

Hvorfor de er bekymret? Dette er jo et menneske som sitter og innbiller seg ting. Hadde vært bekymret for demens.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kun er bekymret fordi vedkommende blir skuffet, såret og knust, så hadde jeg latt det ligge. Det tåler alle, og kanskje er det akkurat det ditt familiemedlem trenger også. 
Men hvis du er bekymret pga endret mental status, eventuell sykdom eller andre ting, så ville jeg kanskje rådført meg med lege. 

Anonymkode: 67d4c...895

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...