AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 Hvordan ville du reagert om din mann/kone fortalte att han/hun hadde eit uhell på foreksempel danskebåten for noen år siden? Brukte kondom å spurte ikkje om navn eller nr. Det bare skjedde. Eg som mann ville ikkje gjort så mye med det, om det var som beskrevet lenger oppe. Nesten som eg tenner litt på tanken... Men om det var med ein kollega, nabo, venn eller lignende blir det noe heilt anna for meg. Ønsker å høre din mening 🙂 Anonymkode: e8898...4db
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 Et uhell? Med kondom? Hva snakker du om? Anonymkode: 48687...dc9 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #5 Skrevet 7. mars 2024 Uhell? Tissa seg ut? Anonymkode: 2d93f...1a5 8 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #6 Skrevet 7. mars 2024 Uhell som i utro så hadde det vært på hodet ut. Anonymkode: 3ba88...217 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #7 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan ville du reagert om din mann/kone fortalte att han/hun hadde eit uhell på foreksempel danskebåten for noen år siden? Brukte kondom å spurte ikkje om navn eller nr. Det bare skjedde. Eg som mann ville ikkje gjort så mye med det, om det var som beskrevet lenger oppe. Nesten som eg tenner litt på tanken... Men om det var med ein kollega, nabo, venn eller lignende blir det noe heilt anna for meg. Ønsker å høre din mening 🙂 Anonymkode: e8898...4db Et uhell? Du hinter til sex. Mener du at en dame og en mann møttes i trappene, i sterk sjøgang, og at han tilfeldigvis datt over henne og hun ikke hadde på seg truse og han hadde på en kondom inni trusa sånn i tilfelle (for jeg tror ikke man rekker å ta den på i fallet)? Den slags uhell? Anonymkode: 0e45b...486 13
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #8 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan ville du reagert om din mann/kone fortalte att han/hun hadde eit uhell på foreksempel danskebåten for noen år siden? Brukte kondom å spurte ikkje om navn eller nr. Det bare skjedde. Eg som mann ville ikkje gjort så mye med det, om det var som beskrevet lenger oppe. Nesten som eg tenner litt på tanken... Men om det var med ein kollega, nabo, venn eller lignende blir det noe heilt anna for meg. Ønsker å høre din mening 🙂 Anonymkode: e8898...4db Uhell? Falt partner bare inn i den andre parten da eller? Snublet? 😂😂 Ingen har sex med et uhell... Hadde min partner kalt det ett uhell hadde jeg nok reagert mer enn om en fortalte om det på ærligvis.. Anonymkode: 0ba7d...9dc 9 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #9 Skrevet 7. mars 2024 Uhell? Hun falt på en erigert penis? Anonymkode: a63ad...e4b 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #10 Skrevet 7. mars 2024 Da hadde det bært over og ut. At h*n tar så lett på det at h*n kaller det et «uhell» hadde gjort det hele enda mer forkastelig. Anonymkode: 95eb9...4aa 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #11 Skrevet 7. mars 2024 Jeg ville ikke kaldt det uhell. Det er en villet handling selv med alkohol. Men jeg er enig i at en ukjent er bedre enn en kjent. Hadde likevel forårsaket mye smerte og svekking av tillit. Anonymkode: edcf8...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #12 Skrevet 7. mars 2024 Over og ut for meg. K54 Anonymkode: de660...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #13 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan ville du reagert om din mann/kone fortalte att han/hun hadde eit uhell på foreksempel danskebåten for noen år siden? Brukte kondom å spurte ikkje om navn eller nr. Det bare skjedde. Eg som mann ville ikkje gjort så mye med det, om det var som beskrevet lenger oppe. Nesten som eg tenner litt på tanken... Men om det var med ein kollega, nabo, venn eller lignende blir det noe heilt anna for meg. Ønsker å høre din mening 🙂 Anonymkode: e8898...4db Henger ikke helt med jeg. Uhell? Hva mener du? Hadde han lov ha sex med noen men med kondom,og glemte det?😅 Anonymkode: a8311...eac 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #14 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da hadde det bært over og ut. At h*n tar så lett på det at h*n kaller det et «uhell» hadde gjort det hele enda mer forkastelig. Anonymkode: 95eb9...4aa Enig. Holdningen er faktisk værre en handlingen/hendelsen. Anonymkode: 717fc...248 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #15 Skrevet 7. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Henger ikke helt med jeg. Uhell? Hva mener du? Hadde han lov ha sex med noen men med kondom,og glemte det?😅 Anonymkode: a8311...eac Her eg bur er det vanlig å kalle ikkje planlagt utroskap for eit uhell, skjønner ikke hva som er så morsomt med det... Anonymkode: e8898...4db 1
sicario Skrevet 7. mars 2024 #16 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her eg bur er det vanlig å kalle ikkje planlagt utroskap for eit uhell, skjønner ikke hva som er så morsomt med det... Anonymkode: e8898...4db Et uhell er noe negativt som skjer utenfor din kontroll. utroskap er ikke et uhell. Det er en villet handling gjennomført med forsett. 6 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #17 Skrevet 7. mars 2024 Jeg kjenner et barn som er resultatet av en ons på Kiel-ferga for 10 år siden. Far vet ingenting om at han har et barn. Mor vet ikke navnet eller noe om far. Ikke noe utroskap i bildet da. Anonymkode: 40c08...98d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #18 Skrevet 7. mars 2024 En ONS i fylla kunne jeg kanskje akseptert, hvis han faktisk tok ansvar for egne handlinger og virket oppriktig angrende. Hadde han prøvd å bortforklare det som et uhel som bare skjedde, hadde han ligget adskillig verre an. Alle kan gjøre dumme ting, men voksne mennesker står for det de har gjort. Anonymkode: fd6ac...c4f 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #19 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Uhell som i utro så hadde det vært på hodet ut. Anonymkode: 3ba88...217 Godt å vite, det et derfor vi holder kjeft. Anonymkode: 3d605...ce4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #20 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Godt å vite, det et derfor vi holder kjeft. Anonymkode: 3d605...ce4 🤮 Anonymkode: 2d93f...1a5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå