AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Del Skrevet 7. mars 2024 Noen som har jotun fargen tender green på veggen? Hvilke andre farger har dere som matcher? Både malte møbler eller vegger. Jeg har tender green på stueveggen og skal male kjøkken som ligger i rommet ved siden av. Anonymkode: aadbd...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kystmamma Skrevet 23. mars 2024 #2 Del Skrevet 23. mars 2024 Dette innlegget kunne jeg skrevet selv. Jeg har tender green i stuen og skal male kjøkkenet som ligger ved siden av. Har du funnet ut noe? Vi har evening green på en vegg i stuen. Ønsker å male kjøkkenet i en lus farge, gjerne brun/gul, men er åpen for det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #3 Del Skrevet 23. mars 2024 Bruk penger på prøvebokser med maling. Spør i farvehandelen om tips (gjerne på dagtid, og ikke når det er ekstrahjelper på jobb) til farger som kan matche. Anonymkode: 6a246...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #4 Del Skrevet 23. mars 2024 I følge Jotun er hvit poesi, chi og serene blue fine kombinasjoner Anonymkode: c3519...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #5 Del Skrevet 23. mars 2024 Her har vi tendergreen, cityscape, balanse og evening green i huset. Er jo samme Tone i alt. Har også et rom i Dusty rose - passer også veldig fint sammen Brukte Jotun sine sider med farger som passer sammen. Anonymkode: ffd5b...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #6 Del Skrevet 23. mars 2024 Er den grønn eller blå hos dere som skriver? Hos oss fant vi den perfekte blåfargen til soverommet i tender green. Høres jo rart ut, men den er gråblå her. Vi har pale green på naborommet, og de to funker så fint sammen når dørene til begge rommene er åpne. Men farger avhenger av lys og rom, så det er umulig å si hva som passer sammen hos andre. Anonymkode: c50a3...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kystmamma Skrevet 27. desember 2024 #7 Del Skrevet 27. desember 2024 I min stue er tender green kanskje mest grønn, men grønnblå. Har en vegg med evening green og en i gammelt trepanel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå