Gå til innhold

Malt med tender green?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har jotun fargen tender green på veggen? Hvilke andre farger har dere som matcher? Både malte møbler eller vegger. Jeg har tender green på stueveggen og skal male kjøkken som ligger i rommet ved siden av. 

Anonymkode: aadbd...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Dette innlegget kunne jeg skrevet selv. Jeg har tender green i stuen og skal male kjøkkenet som ligger ved siden av. Har du funnet ut noe? Vi har evening green på en vegg i stuen. Ønsker å male kjøkkenet i en lus farge, gjerne brun/gul, men er åpen for det meste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruk penger på prøvebokser med maling. Spør i farvehandelen om tips (gjerne på dagtid, og ikke når det er ekstrahjelper på jobb) til farger som kan matche. 

Anonymkode: 6a246...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I følge Jotun er hvit poesi, chi og serene blue fine kombinasjoner 

Anonymkode: c3519...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her har vi tendergreen, cityscape, balanse og evening green i huset. Er jo samme Tone i alt. Har også et rom i Dusty rose - passer også veldig fint sammen :) Brukte Jotun sine sider med farger som passer sammen.

Anonymkode: ffd5b...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er den grønn eller blå hos dere som skriver? Hos oss fant vi den perfekte blåfargen til soverommet i tender green. Høres jo rart ut, men den er gråblå her. Vi har pale green på naborommet, og de to funker så fint sammen når dørene til begge rommene er åpne. Men farger avhenger av lys og rom, så det er umulig å si hva som passer sammen hos andre. 

Anonymkode: c50a3...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...