AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 Har jeg noen sjanse på drømmemannen? Eller er han helt uoppnåelig? Og vil økonomien min holde seg stabil? Anonymkode: 69d37...30a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 IKKE stedet å spørre. Her vil du bare få høre at folk som deg er grusomt blåøyde og dumme siden du tror på det sprøytet. Anonymkode: 95951...7a3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #3 Skrevet 8. mars 2024 Istede for å spørre sånt, spør heller "hva må jeg gjøre for å få sjanse på drømmemannen?" Drømmemann dukker opp når du er klar for det Anonymkode: f33c9...2ef
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 On 3/7/2024 at 6:31 PM, AnonymBruker said: Har jeg noen sjanse på drømmemannen? Eller er han helt uoppnåelig? Og vil økonomien min holde seg stabil? Anonymkode: 69d37...30a Senk kravene, og du vil finne en mann; ved å vente på "drømmemannen" gjør du deg selv en bjørnetjeneste; for hvert år som går blir du eldre. Økonomien kommer til å gå ad undas den dagen Kina invanderer Taiwan og det blir storkrig, men det gjelder oss alle. De som bodde i husene som ble bombet i filler av russerne i Ukraina, kan prise seg lykkelige om de fortsatt lever, men boliginvesteringen kan de glemme. Vær realist når det gjelder økonomien, uten å ha urealistiske forventninger. Anonymkode: d8da7...765
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå