Gjest Gjest_nå Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Jeg er bare så lei meg nå, Hadde gledet meg til en koslig helg sammen med barna. Jeg har vært og handlet bilder som de skulle ha i TV stuen sin i kjelleren. Det ender med at den ene blir pottesur og sint fordi han ikke får ha dem på rommet istedenfor. Og det kan han jo ikke for søsteren vil jo selvfølgelig også det.......... Gir opp og begynner på middagen, mens den koker viser jeg dem et klipp av en film vi skal se i kveld...Før det har begynt skriker de til hverandre om en stol. Vi har seks like stoler.... Det ender jo med at jeg eksploderer, skriker at de får dra seg ned på rommet, ogat det ikke er vits å vise dem noe som helst. Så smeller jeg igjen døra, og begynner å gråte, mens barna går ned til rommene sine, gråtende de også Og her sitter jeg og skriver...............
Gjest LoisLane Skrevet 3. februar 2006 #2 Skrevet 3. februar 2006 Uff, sånne dager har vi vel alle. Det bygger seg opp en del forventninger til helga, samtidig som man er sliten etter uka kan det rett og slett bli kræsj. Prøv å snakke med en og en når du har roet deg ned. Denne helga kan jo bare bli bedre!
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 Slike dager har sikkert alle med barn kan jeg tenke meg, og dårlige dager har man alle uansett om man har barn eller ikke. Det går nok over skal du se
Gjest mamman Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 Jeg må bare si at jeg kjenner meg igjen, og føler med deg Jeg har etter en tid, som mor til en 12 og en 13 og en 5 åring, lært meg meg å lese tegn å ta konflikter i forkant med prating.. eller i etterkant med prating.. La barna og du selv roe dere litt, gå å snakk med dem, fortell om dine planer for å glede dem, fortell hva du forventer av dem, si unnskyld for at du ble sint og at du ikke burde ropt til dem, men forklar at du ble lei deg for oppførselen deres og hvorfor.. Jeg kunne skrevet mer, men har ei tulle på 5 som vil spille kort. Ønsker deg ei god helg
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 Tusen takk for svar, hjelper med noen gode ord. Også er det jp godt å høre at man ikke er alene:) Har snakket med dem, sagt unnskyld for min del, og de har sagt unnskyld for seg, så nå er det noenlunde rolig her igjen. Men jøye meg hvordan slike ting tapper en for krefter Men takk igjen, ønsker dere en fin helg!
Gjest Hel Skrevet 3. februar 2006 #6 Skrevet 3. februar 2006 Høres ut som 'familiekveldene' da jeg var liten. Håper dere får glede av filmen nå som ting har roet seg ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå