AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 Jeg har et barn som blir tre år i november. Fant en dress på salg nå som jeg er veldig for lyd med så tenkte å kjøpe den til neste vinter igjen. Kjøper jeg da den det står 4 år på (104) eller den det står 3 år på (98)? 98 er litt langt for han nå; men han kan fint bruke klær i den str nå. Så hva går jeg for? Anonymkode: fcbb1...aea
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 Herregud skulle stå vinterdress i overskrifta! Anonymkode: fcbb1...aea
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 Han blir tre år i november, det er vinter fra november, da hadde jeg kjøpt str 98, 3 år. Anonymkode: dbdff...d6f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #4 Skrevet 7. mars 2024 Jeg ville sett på vekstkurven til barnet, og valgt den som passet best ut fra estimert høyde til høsten. Anonymkode: 6db20...38b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #5 Skrevet 7. mars 2024 Hvis han kan bruke 98 nå ville jeg gått opp en størrelse. Husk at den bør holde ut vinteren, og barn pleier å vokse i løpet av et helt år. Anonymkode: abb9f...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå